Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری- در حالی که باشگاه های اروپا حتی تمرینات خود را برای فصل جدید شروع کرده اند، تعلل سران چلسی در مشخص نکردن سرنوشت سرمربی فصل آینده و نقل و انتقالات باشگاه، قطعا ضربات جبران ناپذیری را به این تیم در فصل جدید خواهد زد. گفته می شود اختلافات شدید رومن آبراموویچ، مالک باشگاه و دولت کنونی بریتانیا، دلیل اصلی متوقف شدن بسیاری از فعالیت های باشگاه چلسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا ساری می تواند عملکرد افتضاح سران چلسی در نقل و انتقالات را جبران کند؟

روز گذشته، سرانجام اخبار خوبی از ایتالیا مخابره شد و به نظر می رسد چلسی سرانجام در حال تغییرات مهمی است که باید قبل از جام جهانی آن را انجام می داد. در هر صورت، طبق گفته دی مارتزیو، ناپولی سرانجام رضایت داده که مائوریتزیو ساری راهی چلسی شود و انتظار می رود باشگاه لندنی، به زودی آنتونیو کونته را اخراج کند. با مشخص شدن تکلیف سرمربی، وضعیت سایر بازیکنان هم مشخص می شود. عملکرد افتضاح چلسی طی یک ماه اخیر باعث شد که برخی از بازیکنان مهم این تیم مثل کانته، هازارد و کورتوا به فکر تغییر باشگاه باشند.

حال باید دید که آمدن احتمالی مائوریتزیو ساری تا چه حد می تواند برخی بازیکنان را قانع کند که در تیم بمانند. حتی با ماندن بازیکنان، ساری برای راضی کردن هواداران چلسی که به کمتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان، رضایت نخواهند داد؛ کار دشواری در پیش دارد. اگرچه باشگاه قصد دارد با فروش احتمالی چند بازیکن و کمی سرمایه گذاری، چند بازیکن مورد نظر ساری را به تیم بیاورد که اکثر آنها از سری آ می آیند.

ربودنِ جورجینیو از منچسترسیتی؟

مهمترین اتفاقی که با انتقالِ ساری می تواند رخ دهد، هایجک شدن جورجینیو از منچسترسیتی است. پپ گواردیولا، عاشق هافبک وسط ایتالیایی ناپولی است و از یک ماه قبل با وی توافق کرده، اما معطل شدن سر جزئیات باعث شد که چلسی و ساری تصمیم بگیرند از اعتبار سرمربی ناپولی استفاده کنند و شاگردش را به انتقال به لندن ترغیب کنند. چلسی حتی حاضر است کمی بیشتر از منچسترسیتی هزینه کند و ۵۷ میلیون یورو برای جورجینیو بپردازد. دی لورنتیس با عذرخواهی طعنه آمیزی، خطاب به منچسترسیتی گفت که تقصیر او نیست که بازیکن زندگی در لندن را به شهر منچستر، ترجیح می دهد. بدین ترتیب اگر منچسترسیتی، اقدام بزرگی نکند؛ چلسی احتمالا موفق خواهد شد که جورجینیو را هایجک کند و با ساری به لندن بیاورد.

خرید الکساندر گولووین؟

هافبک جوان دیگری هم به چلسی اضافه خواهد شد. الکساندر گولوین ۲۰ ساله، ستاره تیم ملی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ که مورد توجه ویژه یوونتوس هم بود، به گزینه مورد علاقه رومن آبراموویچ تبدیل شده و ساری، همین حالا به چلسی برای انتقال وی چراغ سبز نشان داده است. گولووین احتمالا بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو برای چلسی هزینه خواهد داشت.

آینده تیبو کورتوا؟

چیزی که فعلا بدیهی به نظر می رسد، چلسی و تیبو کورتوا بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. با توجه به عملکرد درخشان وی در جام جهانی ۲۰۱۸، تصمیم نهایی را باید چلسی بگیرد که آیا حاضر است وی را به تیمی مثل رئال مادرید بفروشد یا ریسک این را می پذیرد که سال آینده وی را به طور رایگان از دست بدهد. چلسی در صورت فروش کورتوا، می تواند پیشنهاد جذابی را برای آلیسون، دروازه بان جوان و با کیفیت تیم ملی برزیل و آ اس رم ارسال کند.

آیا رویای خرید روگانی و هیگواین تکمیل می شود؟

در حال حاضر، همچنان خبر موثقی مبنی بر این قضیه وجود ندارد اما با انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، فرصت خرید گونزالو هیگواین ۳۰ ساله فراهم شده است. آقای گل سابق سری آ که قبلا نسبت به بازی در لیگ برتر از خود علاقه نشان داده است؛ احتمالا با مبلغ ۶۰ میلیون یورو در دسترس خواهد بود. فراموش نکنید که هیگواین رابطه بسیار نزدیکی با ساری دارد و زیر نظر او توانست به رکورد ۳۶ گل در یک فصل سری آ برسد.

دنیله روگانی، مدافع ۲۳ ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا هم گزینه به شدت جذابی به نظر می رسد که دوباره به خاطر کار کردن با ساری در امپولی، می تواند قانع شود که راهی چلسی شود. روگانی زیر نظرِ ساری در امپولی به یکی از بهترین مدافعان سری آ تبدیل شد. روگانی در یوونتوس هر فصل بین ۲۰ تا ۲۵ بازی، در میدان حاضر شده که با انتقال ماتیا کالدارا به یوونتوس و ترافیک دفاع وسط در ترکیب تیم ایتالیایی، این فصل احتمالا کمتر هم بازی کند. از طرفی، یوونتوس هم با داشتن جانشین، نباید مانع بزرگی بر سر راه این انتقال باشد و طبق گفته برخی از خبرنگاران ایتالیایی، با پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی موافقت خواهد کرد. چلسی اگر بتواند از روابط ساری با شاگردان سابق استفاده و با مدیران یوونتوس رابطه خوبی برقرار کند، می تواند با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو برای هیگواین و روگانی، دو مشکل بزرگ فصل گذشته اش(نوک حمله و دفاع وسط) را حل کند. فراموش نکنید که بعید است ساری، کیفیت دفاعی اکثر مدافعانی مثل داوید لوییز و حتی گری کیهیل را تایید کند.

آینده هازارد و حتی کانته چه می شود؟

احتمالا سخت ترین کار ممکن، پاسخ دادن به این سوال است. ادن هازارد پیش از این بارها وفاداری اش به چلسی را ثابت کرده و در بدترین دوران این تیم هم در باشگاه مانده است. با این حال، عملکرد ناامید کننده مدیران تیم در باشگاه، هازارد را بیشتر از هر زمان دیگری دچار شک و شبهه کرده است. او قبل از جام جهانی هم گفت که چلسی برای بازگشتن به اوج، نیاز به خرید چند بازیکن خوب دارد اما بنابر دلایلی، در دوران کونته، باشگاه تصمیم گرفت که صرفا بازیکنانش را بفروشد و برای آنها جایگزین بیاورد. این احتمال وجود دارد که سیاست باشگاه کمی تغییر کند، اما هازارد تا چه زمانی می تواند صبر کند؟ در روزهایی که انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس، فرصت خرید هازارد را برای رئال مادرید فراهم کرده؛ هنوز مشخص نیست که ستاره بلژیکی آیا لندن را ترک خواهد کرد یا خیر. از طرفی همچنین در اسپانیا گفته می شود که رئالی ها فعلا به خرید نیمار فکر می کنند. چلسی باید از این فرصت استفاده کند و در این مدت با برگرداندن ثبات به باشگاه و تقویت ترکیب(نه فروش بازیکنان اصلی و جایگزین کردن آنها!)، ادن هازارد را متقاعد کند که تیم، همچنان بزرگ فکر می کند و برای کسب جام تلاش خواهد کرد. تعللِ بیش از حد چلسی، نه تنها می تواند هازارد را ترغیب به جدایی کند؛ بلکه احتمال مهمی وجود دارد که انگولو کانته هم راهی پاری سن ژرمن شود.

تیم فرانسوی، همین حالا حقوقی نجومی به کانته پیشنهاد داده(۱۵ میلیون یورو) که رد کردن آن سخت به نظر می رسد. سران چلسی برای نجات باشگاه، فرصت کمی دارند و باید طی روزهای آتی، گام های بزرگی بردارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی