Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان ملی پوش ایتالیایی، پیراهن شماره 19 یوونتوس را برتن خواهد کرد، پیراهنی که قبلا برتن لئوناردو بونوچی بود.

طرفداری- امروز مراسم معارفه ماتیا پرین، دروازه بان 25 ساله ایتالیایی یوونتوس برگزار شد. ماتیا پرین که پیراهن شماره 19 بیانکونری را برگزیده است در کنفرانس خبری خود گفت:

تاکنون در مسیری پر پیچ و خم حضور داشتم اما حالا در بزرگ ترین تیم ایتالیا و یکی از بزرگ ترین تیم های اروپا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یوونتوس هستم تا سخت کار کنم و گام به گام پیشرفت کنم. تقلید کردن کاری که بوفون برای یوونتوس انجام داده است دشوار خواهد بود اما با این حال هیچ چیزی غیر ممکن نیست. او یک نقطه مرجع برای تمام دروازه بانان دنیاست. آمدن کریستیانو رونالدو؟ انتقال رونالدو به باشگاه بزرگی چون یوونتوس جای تعجب ندارد زیرا این تیم با تیم هایی چون رئال مادرید و بایرن مونیخ هم سطح است. آمدن او به یوونتوس نه تنها برای تیم ما بلکه برای کل سری آ مفید است. از آمدن رونالدو خوشحالیم و منتظریم تا او به تیم بیاید. 

وی ادامه داد: 

یوونتوس قهرمانان بزرگی دارد و کیه لینی و بارتزالی بازیکنانی هستند که می توانند به بازیکنان تازه وارد چیزهای زیادی بیاموزند. وقتی وارد رختکن تیم می شوم، فضای برنده بودن را حس می کنم. لیگ قهرمانان؟ در عین حال که باید در ایتالیا قهرمانی را تداوم بخشیم، قهرمانی در اروپا نیز هدف ما خواهد بود. بازیکنان و کادر تیم کاری کرده اند تا این جا حس خوب و شادی را داشته باشم. از شروع این ماجراجویی فوق العاده بسیار خوشحالم. 

پرین اضافه کرد: 

 رقابت با شزنی؟ رقابت کردن را دوست دارم و آماده این کار هستم. می خواهم تا در کنار رقابت چیزهایی هم یاد بگیرم و متواضع هستم. این رقابت برای هر دوی ما مفید خواهد بود. نمی دانم سال اولم در یوونتوس چگونه خواهد بود. شزنی فصل گذشته بسیار خوب کار کرد و شایسته جانشینی بوفون است. با این حال، من تمام تلاشم را انجام خواهم داد. مصدومیت ها باعث شدند تا فرد بهتری شوم. بدون آن مصدومیت ها نمی توانستم تعادل کنونی ام را داشته باشم و شاید اکنون این جا نمی بودم. شماره نوزده را انتخاب کرده ام زیرا این یک انتخاب قلبی است. دخترم، متولد نوزده فوریه است. تیم ملی؟ دروازه بانان فوق العاده ای هستند و یکی از آن ها نیز جانلوییجی بوفون است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. آتالانتا در فینالی که تقریبا سه هفته دیگر در ورزشگاه المپیکو برگزار می شود، به مصاف یوونتوس خواهد رفت. جانلوکا اسکاماکا مهاجم آماده آتالانتا و مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس، دو غایب بزرگ بازی فینال هستند.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا به دلیل محرومیت نمی توانند تیم های خود را در دیدار فینال همراهی کنند. طبق قانون کوپا ایتالیا، هر بازیکن با دریافت دو کارت زرد، از بازی بعدی محروم می شود. گفتنی است آتالانتا برای سومین بار طی سالیان اخیر تحت هدایت گاسپرینی به فینال این رقابت ها می رسد. آنها در فصل 2018/19 مغلوب لاتزیو شدند و در فصل 2020/21 مقابل همین یوونتوس در فینال شکست خوردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!