Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به سرمربی این تیم اطمینان داد که آمادگی بدنی بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، قرار است مسئولان تیم فوتبال استقلال قسط آخر قرارداد سرور جباروف هافبک ازبکستانی تیم‌شان را پرداخت کرده و این بازیکن به اردوی این تیم در ترکیه اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، بحث آمادگی جباروف مطرح بوده و با توجه به عقب بودنش از تمرینات، شفر سؤالاتی در خصوص وضعیت بازیکن تیمش پرسیده است.

جباروف به شفر گفته که هفته‌ای دو بار تمرین می‌کرده و آمادگی بدنی‌اش را حفظ کرده است. او به سرمربی استقلال اطمینان داده که مشکلی بابت آمادگی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال سرور جباروف لیگ برتر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم آلزایمر نگیریم؟

به گزارش خبرآنلاین، ورزش منظم و فعالیت بدنی اثرات مثبتی بر عملکرد شناختی در همه افراد، به‌ویژه سالمندان، دارد. به نظر می‌رسد ورزش هوازی، مفیدترین گزینه باشد، زیرا عملکرد اجرایی را بهبود می‌بخشد، باعث تقویت اعصاب می‌شود و می‌تواند روند پیشگیری از بیماری آلزایمر و عملکردهای مغز را به طور چشمگیری تقویت کند.

فعالیت بدنی، توانایی‌های شناختی را بهبود می‌بخشد

با توجه به این واقعیت که درمانی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، یافتن راهی برای به تأخیر انداختن پیشرفت این بیماری عصبی بسیار مهم است. افزایش سطح ورزش و فعالیت بدنی می‌تواند در دستیابی به این هدف به طور پایدار، مفید باشد. مطالعات نشان می‌دهد که ورزش هوازی می‌تواند فعالیت نوسانی مغز را تعدیل کند و بر پویایی عصبی تأثیر بگذارد.

افراد مسنی که سابقه طولانی ورزش، بین ۲ تا ۱۰ سال، دارند، افت عملکرد شناختی کمتری را تجربه می‌کنند. همچنین داشتن فعالیت بیشتر باعث بهبود عملکرد اجرایی، بهبود حرکات، افزایش تمرکز و تقویت سرعت پردازش و حافظه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چه کنیم تا حافظه سالمی داشته باشیم؟/ ۱۰ نکته کلیدی برای جلوگیری از زوال عقل

منبع: psychologytoday

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897482

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟