Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از حضور سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران در همدان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری خبر داد. ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ استانها همدان نظرات

علی مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان در مورد حضور سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران در همدان، اظهار داشت: سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران در راستای برگزاری نشستی و بازدید از جاذبه‌های استان همدان قبل از میزبانی همدان در شهریورماه برای رویداد" همدان پایتخت گردشگری آسیا" به استان سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران فردا صبح از تهران به سمت همدان حرکت می‌کنند و پنجشنبه و جمعه در همدان هستند، افزود: آن‌ها در ابتدا مهمان غارعلیصدر بوده و بازدیدی از غار می‌کنند.

مالمیر با بیان اینکه سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران پس بازدید از غارعلیصدر به همدان می‌آیند، عنوان کرد: روز پنجشنبه ساعت 18:30 بعدازظهر نشستی با حضور این سفرا و مسئولان استانی در سالن شهدای استانداری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست‌ساز استان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سفرای کشورهای آسیایی مقیم ایران در روز جمعه است.

مالمیر در مورد تعداد سفرایی که برای حضور در استان اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: طبق آخرین آمار به دست آمده تاکنون 26 سفیر به طور قطعی آمادگی خود را برای حضور در استان اعلام کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، با انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018، رویدادی به همین مناسبت از 5 تا 7 شهرویورماه با حضور 34 کشور آسیایی در همدان برگزار می‌شود. همدان در آبان‌ماه امسال نیز میزبان چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری با حضور نمایندگان 184 کشور جهان است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

بنا به گزارش ایسنا، وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

ارتشبد سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه نیز در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز است، تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت است، تصریح کردند حضور بازیگران فرامنطقه‌ای و مداخله‌گر در این مناطق خلاف منافع مشترک دو کشور است و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجراست، چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899980

دیگر خبرها

  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه