Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیرهو مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان نقش قابل‌توجهی دارد گفت: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و ضمانت‌های آسان با کمیته امداد همکاری کند.
 
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین اعلام کرد: بانک توسعه تعاون نهایت توان و انرژی خود را صرف طرح‌های اشتغال‌زایی دولت نموده است و در این راستا همکاری بانک و کمیته امداد باعث می‌شود تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه هدف اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در ادامه پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با تأکید بر اهمیت تسهیلات اشتغال‌زایی در خودکفایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، پرداخت این‌گونه تسهیلات را از مصادیق گسترش کار خیر در جامعه دانست و گفت: با همکاری مطلوب دولت، مجلس و بانک‌های عامل شاهد حفظ و ارتقا عزت‌نفس خانوارهای تحت حمایت این نهاد هستیم.
 
وی از همکاری بانک توسعه تعاون در سال جاری برای اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد خبر داد و افزود: بانک توسعه تعاون سال گذشته به ۹۵درصد از تعهدات خود در این زمینه عمل کرد.
 
 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز