Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@14:16:03 GMT

جعفر صانعی‌مقدم مدیر موسسه هنر و تجربه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۳۳۲۰

جعفر صانعی‌مقدم مدیر موسسه هنر و تجربه شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به دنبال استعفای امیرحسین علم الهدی بنا به دلایل شخصی، هیات مدیره موسسه «هنر و تجربه» به اتفاق آرا با توجه به سوابق جعفر صانعی مقدم در سینمای ایران او را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه «هنر و تجربه سینمای ایرانیان» انتخاب کرد. علم الهدی هم‌چنان عضو شورای سیاستگذاری و هیات مدیره این موسسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر صانعی مقدم متولد۱۳۳۷ در تهران، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است. او به عنوان تهیه‌کننده واحد جنگ در شبکه اول سیما، معاون امور شهرستان‌ها در انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران، معاون پشتیبانی سیما فیلم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیر جشنواره‌های بین‌المللی سینمای جوان، مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی و ... فعالیت کرده‌است. صانعی مقدم هم‌چنین از ابتدای تشکیل گروه هنروتجربه عضو شورای سیاست‌گذاری این گروه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هنر و تجربه انجمن سینمای جوان سیما فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی های آثار عیاری و نقش او در ارتقای سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه های اصلاح و مرمت شده فیلم های سینمایی «آبادانی ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می آید و پس از نمایش فیلم ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می شود.

حضور در این مراسم برای علاقه مندان سینما آزاد است.

کد خبر 6097043 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه