Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر اظهار داشت: طی ۱۰ سال دو هزار و ۷۰۰ محله در سطح کشور بهسازی و توانمندسازی می‌شود که ۷۴ محله در استان بوشهر است.

وی با تاکید بر تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان‌ها برای احیای بافت‌های فرسوده خاطرنشان کرد: در استان بوشهر بیشترین محلات ناکارآمد و فرسوده مربوط به شهرهای بوشهر و برازجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تبدیل ۱۴ محله فرسوده در استان بوشهر به محله کارآمد، تصریح کرد: طرح‌های درمانی، آموزشی، ورزشی و عمران شهری در این محلات اجرا می‌شود.

وی از تخصیص تسهیلات برای ارتقای وضعیت کالبدی و خدماتی محلات فرسوده خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت و نوسازی واحدهای مسکونی وام کم بهره بانکی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که دولت نیمی از سود آن را پرداخت می‌کند.

رستمی از نوسازی ۲۶ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان بوشهر در مدت ۱۰ سال خبر داد و افزود: با نوسازی این بافت‌ها شاهد رونق بیشتری در این محلات و بافت‌ها خواهیم بود.

کد خبر 4344417

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه آتش سوزی سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امیر برومند بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ساخت و بهسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های کوچک استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان آغاز شده، که در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان استان بوشهر نیز آغاز شده و در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

وی از پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، ب میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۶۴ درصد رسیده است.

برومند یادآور شد: سال گذشته در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور