Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ بدینوسیله از کلیه صاحبان محترم سهام شرکت بیمه سرمد(سهامی عام) دعوت می گردد، تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت که در روز یکشنبه 31/04/1397 ساعت 10:00 صبح در آدرس تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر ، خیابان ایرانشناسی، خیابان 9، پلاک 6 سالن پویش برگزار خواهد شد، حضور به هم رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنان درخواست می شود جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع ، با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه (و در مورد نمایندگان قانونی با ارایه وکالتنامه رسمی) در 31 تیر ماه 1397 از ساعت 9 به آدرس فوق مراجعه فرمایند.

برگه ورود به جلسه فقط در زمان تعیین شده صادر می شود، بدیهی است حضور در مجمع تنها با ارایه برگه به همراه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر است.
دستور جلسه:
 
    استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 96.
    اتخاذ تصمیم نسبت به تصویب صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 29 اسفند 96
    انتخاب بازرس قانونی اصلی و علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1397.
    اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود.
    انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت
    تعیین میزان پاداش هیات مدیره.
    تعیین میزان حق الزحمه بازرسین.
    تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره.
    سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد.
 
هیات مدیره شرکت بیمه سرمد(سهامی عام)

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست آگهی صاحبان سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار تصاویری از آگهی فروش چند جلد کتاب چاپ قدیمی متعلق به کتابخانه تربیت تبریز در یک کانال تلگرامی، با پیگیری مسئولین کتابخانه‌های عمومی از فروش این کتاب‌های کمیاب جلوگیری شده و به کتابخانه بازگردانده شد.

اسد بابایی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سوءاستفاده سودجویان بازار کتاب قدیمی از امانت کتاب کتابخانه‌های عمومی گفت: هر چند پس از تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، استفاده از کتب قدیمی و ارزشمند تابع مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی این نهاد است، پیش از آن بعضاً کتاب‌های کمیاب توسط افراد سودجو از کتابخانه خارج می‌شد. بر اساس اطلاعات مهرهای درج شده در کتاب‌ها و بررسی سامانه‌ها، خروج آنها (به دلیل عدم بازگشت از امانت یا سرقت) به پیش از تأسیس نهاد (در سال ۱۳۸۲)، برمی‌گردد.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و پیگیری سریع از فرد آگهی‌دهنده، نسبت به عودت ۸ نسخه کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز اقدام شد.

گفتنی است، کتابخانه تربیت، اولین کتابخانه عمومی و دولتی ایران است که در سال ۱۳۰۰ به همت محمدعلی تربیت در شهر تبریز ایجاد شد. ساختمان این کتابخانه پس از بازسازی کلی در دهه فجر سال ۱۴۰۱ در چهار طبقه بازگشایی شد و به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 6081408

دیگر خبرها

  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • خبر رسمی باشگاه تراکتور: جدایی خمز بدون هیچ ضرر و زیان مالی
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی