Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مدیرکل امنیتی استان کردستان درخصوص حواشی تصادف مرگبار در شهر سنندج توضیحاتی ارائه داد و گفت: حواشی این حادثه در لحظه‌های اولیه کنترل شد و تمام شده است. رضا میرزایی اظهار کرد: در پی حادثه تلخ شب گذشته عده‌ای از مردم در دقایق اولیه این حادثه با دیدن صحنه آتش سوزی و پیکر جانباختگان احساساتی شده و با عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امنیتی استان کردستان درخصوص حواشی تصادف مرگبار در شهر سنندج توضیحاتی ارائه داد و گفت: حواشی این حادثه در لحظه‌های اولیه کنترل شد و تمام شده است.

رضا میرزایی اظهار کرد: در پی حادثه تلخ شب گذشته عده‌ای از مردم در دقایق اولیه این حادثه با دیدن صحنه آتش سوزی و پیکر جانباختگان احساساتی شده و با عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل حادثه درگیر شدند.

وی افزود: عده‌ای معدود از حاضرین در محل حادثه به سمت نیروهای انتظامی سنگ پرانی کردند و یک دستگاه سمند را نیز به آتش کشیدند.

مدیرکل امنیتی استان کردستان گفت: نیروهای انتظامی استان و همه دستگاه‌های خدمت رسان، در دقایق اولیه این حادثه با هدف خدمت رسانی به موقع در محل حادثه حاضر شدند و به دنبال این بودند که در کوتاه ترین زمان به حادثه دیدگان کمک کنند. به طور قطع حضور همه نیروهای خدمت رسان استان مانع به وقوع پیوستن اتفاقات حاشیه‌ای در این حادثه تلخ شده است.

تصادف اتوبوس مسافربری با نفتکش و وانت در سنندج، حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز موجب حریق این سه خودرو شد و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند. متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر فوت کردند و تعدادی نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استان کردستان آتش سوزی نیروی انتظامی خدمت رسانی اتوبوس خودرو فوت مراکز درمانی آتش سوزی استان کردستان تصادف خدمت رسانی خودرو پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی