Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ و تاسف بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان تاکید کرد: تمامی اقدامات لازم برای رسیدگی به خانواده های مصیبت دیده و درمان سریع آسیب دیدگان را بعمل آورد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه تلخ و تاسف بار تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج خطاب به استاندار کردستان تاکید کرد: از استاندار محترم می خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

مردم غیور و رشید استان کردستان

سلام علیکم

خبر وقوع تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت و تعزیت این واقعه ناگوار که بدون تردید اندوه و تالم آحاد مردم شریف در سراسر کشور را به دنبال داشته است از درگاه حضرت احدیت برای عزیزان از دست رفته رحمت و علو درجات، برای مجروحان این حادثه صحت و شفای عاجل و برای مردم قهرمان و فهیم استان کردستان به ویژه خانواده های محترم مصیبت دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

تاکیدا از استاندار محترم می خواهم بلادرنگ و با فوریت ضمن رسیدگی جدی به موضوع، همه اقدامات لازم برای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده های محترم آسیب‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان را به عمل آورده و نتیجه را به طور مستمر به اینجانب گزارش نمایند.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تصادف اتوبوس خانواده درمان وزیر کشور کشته و زخمی استان کردستان اتوبوس تصادف خانواده درمان وزیر کشور پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی افزود: در مأموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 747970

دیگر خبرها

  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان