Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهرداد فرهمند در فیسبوکش با توهین به تیم ملی فوتبال و هواداران تیم ملی نوشته است: « فوتبال چیزی جز بازی و آماج آن جز فراهم آوردن سرگرمی نیست. پیوند دادن آن به مفاهیمی متعالی همچون ملیت و وطن و غرور ملی به دور از خردمندی و غیرقابل درک است. فلسفه وجودی فوتبال این است که عده ای به دنبال توپی بدوند و بکوشند آن را وارد دروازه ای کنند، دیگران هم به تماشا بنشینند و بگویند و بخندند و سپس پی کار خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

گفتنی است این کارمند بی بی سی حین بازی ایران و اسپانیا (اینجا) بارها تیم ملی و بازیکنان تیم ملی را به تمسخر و توهین گرفته بود.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرهمند تیم ملی بی بی سی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار دانمارکی: یورگن کلوپ اهل توهین نیست؛ او واکنش محترمانه‌ای داشت

فردریکسن ضمن دفاع از سیاست کاری خود، اعلام کرد یورگن کلوپ به او توهین نکرده است. 

طرفداری | خبرنگار شبکه Viaplay با سوالات خود یورگن کلوپ را عصبانی کرده بود. سرمربی لیورپول مصاحبه با او را نیمه‌کاره رها کرد. 

پس از شکست شب گذشته لیورپول مقابل منچستریونایتد، خبرنگار دانمارکی از یورگن کلوپ در مورد شرایط مصدومان و برنامه فشرده بازی‌ها پرسید. او در ادامه به سراغ موضوع فقدان انرژی بازیکنان قرمزها در وقت‌های اضافه رفت و باعث عصبانیت کلوپ شد. کلوپ پس از واکنش تند به سوال فردریکسن خطاب به او گفت «بیخیال، معلومه در شرایط خوبی قرار نداری. حوصله‌ات را ندارم. مشکلت چیست؟». به گزارش لیورپول اکو؛ فردریکسن در مورد حوادث تونل ورزشگاه اولدترافورد گفته است:

من این واکنش را بیشتر به عنوان نشانه‌ای از ناامیدی شدید او از نحوه باخت به منچستریونایتد می‌بینم. جایی که آن‌ها دو بار پیش افتادند و باید بازی را تمام می‌کردند. رویای کلوپ این بود که در آخرین بازی خود در انگلیس، فینال اف‌ای کاپ را در ومبلی بازی کند و حالا این فرصت از او گرفته شده است. بنابراین می‌توانم درک کنم که او بسیار ناامید است.

نایلز کریستین فردریکسن ادامه داد:

کلوپ فکر می‌کرد که سوال من مناسب نیست. برای آن‌ها صحبت در مورد مصدومان و فشردگی بازی‌ها تکراری است. او از واکنش به سوالی در مورد انرژی و تلاش بازیکنان عصبانی شد. این برخورد ایرادی ندارد. من اصلا مشکلی ندارم؛ بین ما مشکلی وجود نخواهد داشت. وقتی دوباره با او گفت‌وگو کنم، رابطه دوستانه خواهیم داشت. مطمئم او کینه‌ای از من به دل نگرفته است. من هم مطمئنا کینه‌ای ندارم. 

از خبرنگار دانمارکی پرسیده شد آیا منظور یورگن کلوپ از به کار بردن واژه «Shape» اشاره به شرایط اضافه وزن و ظاهر فیزیکی او بوده است که فردریکسن پاسخ داد:

نه، نه، نه! اصلا منظورش این نبود. من اضافه وزن ندارم، اگر هم داشتم، یورگن کلوپ هرگز چنین چیزی نمی‌گفت. کلوپ چنین فردی نیست. او اصلا چنین منظوری نداشت و فقط به توانایی و آمادگی من در مورد سوال پرسیدن اشاره کرد. 

فردریکسن می‌گوید با وجود واکنش منفی کلوپ، از سوالاتی که طرح کرده پشیمان نیست و انتظار هم ندارد باشگاه لیورپول واکنشی به این برخورد داشته باشد. 

واکنش لیورپول؟ نه، اصلا! فکر می‌کنم کاملا برخورد محترمانه‌ای بود. نکته مهم این است در هنگام مصاحبه به صحبت‌های طرف مقابل گوش کنید. کلوپ گفت بازیکنان در وقت‌های اضافه تلاش لازم را نداشتند. طبیعتا باید علت این موضوع را می‌پرسیدم. لیورپول مصدومان زیادی دارد، من هم این موضوع را درک می‌کنم.

خبرتگار شبکه Viaplay در پایان تایید کرد پس از قطع برنامه زنده تلویزیونی، بحث و جدل او با یورگن کلوپ ادامه داشته است. اگر چه در پایان این بحث خبری از عصبانیت مرد آلمانی نبود. 

بیشتر بخوانید:

درگیری عجیب یورگن کلوپ با خبرنگار: حالت خوب نیست و سوال احمقانه می‌پرسی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • شکایت رئال از داور معروف
  • دفاع اسپالتی از کنار گذاشتن ستاره اینتر
  • خبرنگار دانمارکی: یورگن کلوپ اهل توهین نیست؛ او واکنش محترمانه‌ای داشت
  • پربازدیدترین اخبار ورزش ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • تیم داوری ژاپنی بازی ایران را سوت می زند
  • داور ژاپنی بازی ایران - ترکمنستان را سوت می‌زند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • اوساسونا ۲ - ۴ رئال مادرید/ وینیسیوس جواب توهین را با دبل داد + فیلم