Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سید تقی نوربخش چهارشنبه ۲۰ تیر در حاشیه بازدید از محل ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی شیراز در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک سرمایه‌گذار خارجی در این زمینه ساخت این مرکز درمانی ابراز علاقه کرده بود که با توجه به شرایط تحریم‌ها، به مرحله عقد قرارداد نرسید. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعتبار مورد نیاز برای ساخت بنا و تأسیسات این بیمارستان را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام و  با بیان اینکه مدت زمان ۴۸ ماه برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در صورت ورود خیرین و برخوردار شدن از کمک مالی آنها، می‌توان به بهره‌برداری از این بیمارستان در مدت زمان کوتاه‌تری امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش با دعوت از خیرین برای مشارکت مالی در ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شیراز، خاطرنشان کرد: همه خدمات این بیمارستان به بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان خواهد بود و خیرین در صورتی که تمایل به مشارکت در یک اقدام بزرگ و ماندگار را دارند، می‌توانند در فرایند اجرای این طرح مشارکت کنند.

وی پیشنهاد داد که هیات امنایی متشکل از بزرگان و شخصیت‌های مطرح استان فارس و شهر شیراز برای نظارت بر روند جمع‌آوری و هزینه‌کرد کمک‌های اهدایی خیرین تشکیل شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به این که بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی در زمینی به وسعت حدود ۲۵ هکتار و در فضایی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع در بولوار حسینی‌الهاشمی شیراز ساخته می‌شود، گفت: کارگاه ساخت این بیمارستان، هفته آینده تجهیز و عملیات اجرایی طرح آغاز می‌شود.

نوربخش در خاتمه بار دیگر با تاکید بر اینکه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی این سازمان بیمه‌گر در شیراز با تکیه بر توان داخلی ساخته می‌شود، از خیرین و نیک‌اندیشان برای مشارکت مالی در ساخت این بیمارستان دعوت کرد.


انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست