Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:11:52 GMT

تعزیرات با گران فروشی درقم قاطعانه برخورد کند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۴۲۷۷

تعزیرات با گران فروشی درقم قاطعانه برخورد کند

به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری عصر چهارشنبه درجلسه ستاد تنظیم بازار قم افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی باید با افرادی که با گران فروشی نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند به شدت برخورد نماید.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در اظهارنظرهای خود، سیاست های کلی کشور را به خوبی مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان استان در ارائه آمار و ارقام، باید تحلیل و منطق درست داشته باشند تا در تصمیم گیری های ملی مورد بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بر ضرورت تشدید نظارت ها در بازار به صورت منظم و مستمر تأکید کرد و گفت: افزایش قیمت کالاها در کارگروه های ملی تعیین و تصویب می شود و مسئولان استانی می توانند پیشنهادات خود را در این جهت ارائه دهند.
غضنفری در پایان با اشاره به نوسان های قیمت نان در استان قم، تصریح کرد: باید مواردی که در گران تر شدن قیمت نان نقش دارند، به خوبی شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و افزایش قیمت در واحدهای آزادپز در یک فضای منطقی بررسی شود.
در حال حاضر 900 نانوایی در سطح استان فعالیت می کنند که 603 نانوایی دولتی بوده و از آرد یارانه ای استفاده می کنند و بقیه نانوایی های آزادپز هستند که تعداد کمی از آن ها بدون مجوز فعالیت دارند.
همچنین در هر ماه 9 هزار تن آرد توسط پنج کارخانه آردسازی در سطح استان توزیع می شود که هفت هزار تن آن به صورت یارانه ای در اختیار نانوایی های دولتی و 2 هزار تن آن به صورت غیر یارانه ای در اختیار نانوایی های آزادپز قرار می گیرد.
جلسه ستاد تنظیم بازار قم با حضور معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاه های اجرایی استان در دفتر معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آمار و ارقام تنظیم بازار جامعه قم نظم و امنیت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود