Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک از آغاز طرح سنجش نوآموزان و پیش دبستانی های شهرستان قرچک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حسین لیاقتدار مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: : طرح سنجش سلامت نوآموزان در شهرستان قرچک با رویکرد جدید آغاز شده است و تمامی معاینات ارزیابی مقدماتی و پزشکی این نوآموزان به صورت رایگان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :در این طرح بالغ بر 7 هزار نوآموز و پیش دبستانی در سطح شهرستان با مراجعه به مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی (ره) توسط تیم سلامت مور د ارزیابی قرار می گیرند.تیم سلامت مستقر در مرکز شامل پزشک،دندانپزشک ،مراقب سلامت،روانشناس و کارشناس تغذیه می باشند.

لیاقتدار تاکید کرد: با توجه به اهمیت سلامت این نوآموزان بعد از ارزیابی توسط تیم سلامت و ثبت اطلاعات در پرونده الکترونیک سلامت این نوآموزان برای ادامه مراحل ثبت نام به مدارس با فرم خلاصه معاینات معرفی می شوند.

مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش قرچک در ادامه بیان کرد: پنج هزار دانش‌آموز پایه اول و حدود دو هزار سیصد دانش‌آموز پیش‌دبستانی در سال تحصیلی 98-97 در شهرستان قرچک وجود دارد که در پایگاه‌های سنجش سلامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی گفت: در گام بعدی به خاطر اینکه یک پایگاه سنجش سلامت، هم وقت پزشکان و هم معایناتی که صورت می‌گیرد برای خدمات کامل باشد با همکاری و توافقی که با شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام شد، بخش‌های درمانی سنجش، مرکز بهداشت و درمان حضرت امام خمینی (ره) در خیابان مخابرات، آزاده ۵ بر عهده بگیرد و مابقی فعالیت‌ها هم در ۳ پایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ایران و آیت‌الله دستغیب انجام می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: دانش آموزان بعد از دریافت معرفی‌نامه از پایگاه سنجش سلامت به مرکز حضرت امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند که بخشی از کار سنجش دانش آموزان در آنجا صورت می‌گیرد که بیشتر تست سلامت سنجش دانش آموزان است.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان با پزشکان مجرب و کیت‌های دندان‌پزشکی و موارد تکمیلی باید طبق نوبت‌دهی در درمانگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود اقدامات درمانی و تست‌های سلامت از قبیل دندانپزشکی، بیماری‌های عفونی، بیماری قلبی و پوکی استخوان را انجام می‌دهند.

نیکبخت در پایان خاطرنشان کرد: هزینه‌های ارائه خدمات و بسته‌های سلامت که شبکه بهداشت و درمان به‌پیش دبستانی‌ها و نوآموزان ارائه می‌کند کاملاً رایگان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت