Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اخبار رسیده دولت چین مجوز تاسیس و راه اندازی کارخانه تولید نمایشگرهای اولد (OLED) را صادر کرده است و می‌خواهد با همکاری شرکت ال جی دیسپلی کره جنوبی به تولید این نمایشگرهای باکیفیت و پرطرفدار بپردازد.

ایران آنلاین /به گزارش سی نت، این کارخانه جدید با سرمایه‌گذاری‌های مشترک ۲.۳۳ میلیارد دلاری در پکن، پایتخت چین، راه‌اندازی می‌شود که ۷۰ درصد آن تحت مالکیت ال جی دیسپلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دسامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی بود که وزارت بازرگانی و تجارت کره جنوبی نیز مجوز راه‌اندازی یک کارخانه جدید برای ال جی در خاک کشور چین را صادر و تایید کرد.

ال جی دیسپلی با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: با تاسیس این کارخانه جدید و راه‌اندازی خط تولید پنل‌های اولد، میزان تولید نمایشگرهای اولد ۲ برابر میزان کنونی آن خواهد شد و از ۶۰ هزار به ۱۳۰ هزار نمایشگر خواهد رسید.

ال جی با توجه به آنکه وظیفه تامین و تولید بخش اعظمی از پنل های اولد بکار رفته در آیفون‌های جدید ۲۰۱۸ اپل را نیز برعهده گرفته است و از آن طرف، در گوشی‌های دیگر و تلویزیون های جدید تقاضا برای خریداری محصولات با نمایشگر اولد به میزان قابل توجهی بالا رفته است، ال جی دیسپلی تصمیم گرفته که با راه اندازی یک کارخانه جدید و خط تولید پنل‌های اولد، به افزایش تعداد پنل‌های ساخته شده و همچنین کاهش هزینه‌های نهایی خود کمک کند.

ال جی دیسپلی، نخستین تولیدکننده‌ تلویزیون‌های LCD در جهان است و تقریبا تمام صفحه‌های نمایش‌ بزرگ OLED را در سطح جهان تولید می‌کند و در حوزه گوشی‌های هوشمند نیز همواره بزرگترین رقیب سامسونگ بوده است. بر اساس آخرین آمارهای منتشره، این شرکت توانسته است ۷۵ درصد از سهم بازار تلویزیون‌های اولد را به خود اختصاص دهد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه