Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@18:13:20 GMT

نمایشگاه طلا در دیار نصف‌جهان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۴۹۶۵

نمایشگاه طلا در دیار نصف‌جهان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره رسانه و فضای مجازی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای 24 تا 29 تیرماه امسال و به مدت شش روز برپا خواهد شد تا فعالان حوزه ساخت و فروش طلا، فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی به ارائه توانمندی‌های خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، فارس، سمنان، هرمزگان و اردبیل در فضایی بالغ بر 8500 مترمربع فضای نمایشگاهی به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین‌سازی و ابزارآلات، مصنوعات طلا، جواهر و نقره، سنگ‌های تزئینی و تجهیزات و صنایع وابسته می‌پردازند. همچنین مراکز علمی و آموزشی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند و باعث افزایش مرتبه علمی نمایشگاه طلای اصفهان شده‌اند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان، حضور مستقیم 10 شرکت ایتالیایی است که در فضایی بالغ بر 120 مترمربع به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت. از جمله مهمترین برندهای ایتالیایی که در نمایشگاه طلای اصفهان حضور دارند می‌توان به AFEMO، CIMO SRL، FASTI INDUSTRIALE SPA، MAGIMEX ITALIA و OROSTUDIO ITALY SRL اشاره کرد. همچنین نشان های تجاری صالحی ماشین ایرانیان، ایران تری‌دی، افزار ماشین، جواهریان وثوق، اکسید ماد، تندر ماشین و گالری هومن نیز از جمله نشان های داخلی حاضر در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه که گالری‌های تولیدکننده طلا و جواهر بیشتری را نسبت به دوره‌های پیشین در خود جای داده، با برگزاری همایش فرصت‌ها و چالش‌های صنعت طلا در اتاق بازرگانی اصفهان آغاز خواهد شد و پس از آن از ساعت 16 الی 22 روزهای 24 تا 29 تیرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان ادامه خواهد یافت.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان به معرفی بخشی از توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدماتی فعالان این بخش خواهد پرداخت که علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای بین‌المللی نیز به شکل شایسته‌ای حضور پیدا کرده‌اند. تجاری سازی، رقابت در تولید، بازاریابی و فروش، پایداری در صادرات محصولات و مشتری‌مداری نظام‌مند، مزیت‌های نوینی است که دست‌اندرکاران این صنعت مهم از کارگاه‌های کوچک تا کارخانه‌های بزرگ بر آن اهتمام دارند و آن را در نمایشگاه اصفهان به نمایش خواهند گذاشت.

آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی تنها بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که ایران یکی از خاستگاه‌های اصلی صنعت طلا و جواهر جهان به شمار می‌رود و در این میان، اصفهان، عنوان پایتخت طلای ایران را یدک می‌کشد. توجه به مقوله نام تجاری، طراحی و سبک ایرانی، بازارسنجی و بازارسازی، از جمله موضوعاتی است در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت. 

 

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • اشتغال اهمیت دارد
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند