Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نمايندگان دسته 85 کيلوگرم کشورمان در پايان حرکات دوضرب و مجموع مسابقات جوانان جهان موفق به کسب مدال نشدند.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جوانان جهان که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاري است، افشين طاهري و عارف خاکي، نمايندگان دسته 85 کيلوگرم کشورمان بعد از ظهر امروز روي تخته رفتند و با 6 وزنه‌بردار ديگر از کشورهاي آمريکا، کلمبيا، مصر، گرجستان (2 وزنه‌بردار) و لهستان به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يک‌ضرب:
طاهري در نخستين حرکت يک ضرب موفق به مهار وزنه 150 کيلوگرمي نشد، اما در دومين انتخاب موفق به مهار وزنه 151 کيلوگرمي شد. سلطاني در سومين حرکت نيز وزنه 156 کيلوگرمي را بالاي سر برد، اما به عنواني بهتر از پنجمي نرسيد.
خاکي ديگر نماينده کشورمان در اين دسته نيز ابتدا وزنه 151 کيلوگرمي را انداخت، اما در دومين حرکت اين وزنه را بالاي سر برد. خاکي در سومين حرکت نيز وزنه 156 کيلوگرمي را مهار کرد و باتوجه به اينکه طاهري زودتر موفق به ثبت اين وزنه شده بود در يک رده پايين‌تر نسبت به هم‌تيمي‌اش و در رده ششم به کار خود در يک‌ضرب پايان داد.
ريواز داويتادزه از گرجستان با 164 کيلوگرم اول شد و مدال طلا را از آن خود کرد. علي احمد از مصر با 159 کيلوگرم به مدال نقره رسيد. استفان آداموس از لهستان با 158 کيلوگرم سوم شد و مدال برنز را از آن خود کرد. نوداري کاکابادزه از گرجستان هم با 157 کيلوگرم به عنوان چهارم دست يافت.
دوضرب:
طاهري براي اولين حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه 173 کيلوگرمي نشد، اما در دومين تلاش اين وزنه را بالاي سر برد. طاهري در سومين حرکت نيز وزنه 185 کيلوگرمي را انداخت تا با مجموع 329 کيلوگرم با عنوان سيزدهمي دوضرب و دهمي مجموع به کار خود پايان دهد.
خاکي در نخستين حرکت وزنه 185 کيلوگرمي را بالاي سر برد، اما در دومين حرکت 2 مرتبه موفق به مهار وزنه‌هاي 193 و 195 کيلوگرمي نشد تا با مجموع 341 کيلوگرم با عنوان هفتمي دوضرب و ششمي مجموع به کار خود پايان دهد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کاوه رضایی شب خوبی را در اهواز سپری کرد و موفق شد در دقیقه 40 نیمه اول نبرد با استقلال ملاثانی که بازیکنانش جانانه برای نشان دادن خود می‌جنگیدند، با یک ضربه سر تماشایی گلزنی کند.

این مسابقه البته برای سپاهان با گل تماشایی‌تر میلاد پاک پرور سخت شد و به وقت های اضافی رفت، اما پیش از پایان مسابقه داور مسابقه به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی کرد و درنهایت بازی با پیروزی تیم مورایس تمام شد.

رضایی در پایان مسابقه در حالی که با سرعت در حال ترک زمین بود، درباره نتیجه کسب شده گفت:« بازی سخت شد. فوتبال همین است.» 

او سپس درباره استقلال ملاثانی حریف سپاهان هم اینطور اظهارنظر کرد:« امیدوارم موفق باشند. امیدوارم فولاد به جایگاه اصلی اش برگردد. استقلال ملاثانی هم تیم خوب، پرطرفدار و ریشه داری است. امیدوارم موفق باشند.»

دیگر خبرها

  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید