Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@02:50:51 GMT

اعتیاد به الکل بلای جان بازیکن ملی پوش!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۵۱۰۷

اعتیاد به الکل بلای جان بازیکن ملی پوش!

 باورش کمی سخت است که بازیکنی در رده ملی و باشگاهی در سطح اول فوتبال ایران اعتیاد به الکل داشته باشد و بار‌ها تحت تأثیر نوشیدنی‌های الکلی دست به هنجارشکنی بزند یا از استعداد خود دور و دورتر شود.
به گزارش صدای ایران این موضوع به این دلیل غیر قابل باور است که چنین اعمالی با روح ورزشکار حرفه‌ای منافات دارد، ولی متأسفانه دو قشر فوتبالیست دچار آن می‌شود؛ دسته اول بازیکنانی به شمار می‌روند که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و پس از آویختن کفش‌ها، محبوبیت خود را از دست رفته می‌بینند، اما دسته دوم فوتبالیست‌هایی هستند که از مناطق محروم و فقیر ناگهان به اوج شهرت و ثروت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فوتبالیست ملی‌پوش قصه ما هم جزو دسته دوم است. بازیکنی که در فوتبال ایران و حتی آن سوی مرز‌ها شناخته شده و مطرح است. او در تیم‌های کشور‌های مختلف به میدان رفته و محبوبیت خوبی هم نزد فوتبال‌دوستان ایرانی دارد، اما اعتیاد به الکل زندگی ورزشی‌اش را تحت تأثیر قرار داد.
این فوتبالیست سرشناس از محله‌های فقیر رشد کرد و با حضور در تیم ملی ایران به شهرت رسید و در حالی که می‌توانست در بهترین تیم‌های اروپایی توپ بزند، از کشور‌های حاشیه خلیج فارس سردرآورد. آقای ستاره در حاشیه خلیج همیشه فارس به تعبیری پول پارو کرد و از همان زمان هم مصرف الکل او بیشتر و بیشتر شد!
به نقل از خبر ورزشی، کارلوس کی‌روش که به سختگیری مشهور است، خیلی به پای این شاگرد بازیگوش و ناخلف خود ایستاد و بار‌ها سعی کرد به او کمک کند، ولی ظاهراً بی‌فایده بود! عجیب آن که در سال‌های اخیر همواره در رسانه‌ها نوشته و خوانده می‌شد طرف مصدوم است و با آسیب‌دیدگی‌های گوناگون دست و پنجه نرم می‌کند اما...
این در حالی است که فوتبالیست قصه ما در اردو و مسابقات تیم ملی حاشیه خاصی به وجود نیاورده، ولی تا دلتان بخواهد وابسته به الکل است یا به عبارت بهتر به آن اعتیاد دارد.
کی‌روش بار‌ها در خلوت شاگرد خود را مورد موأخذه قرار داده است، ولی طرف به مصرف نوشیدنی الکلی در خفا ادامه می‌دهد و به احتمال فراوان باید فاتحه فوتبال و استعدادش را برای همیشه خواند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: الکل تیم ملی اعتیاد کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم