Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله مهدیان امروز چهارشنبه در نشست خبری که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار شد در خصوص پرداخت وام ساخت و ساز به زلزله زدگان گفت: تا کنون ۱۰۷ هزار تشکیل پرونده صورت گرفته است که ۱۰۰ هزار مورد جهت عقد قرار داد به بانک ها معرفی شدند و در نهایت با ۸۲ هزار نفر عقد قرارداد شده و مابقی در نوبت جهت پرداخت وام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه به همه آسیب‌دیدگان در زلزله وام تعلق می‌گیرد مگر اینکه کسی انصراف دهد، افزود: برخی از آسیب‌دیدگان در زلزله به دلایل مختلف هنوز برای دریافت وام اقدامی نکردند که امیدواریم هرچه سریعتر جهت دریافت وام مراجعه کنند.

مهدیان یادآور شد: افزایش قیمت مصالح بر روند ساخت و ساز بی تاثیر نیست، اما نوسانات بازار مصالح به مردم فشاری وارد نمی کند چرا که پیمانکاران طرف قرارداد هستند که به این منظور تمهیداتی برای پیمانکاران اندیشیده‌ایم که هزینه کمتری برای خرید مصالح پرداخت کنند، در حال حاضر میلگرد و فولاد به اندازه کافی دپو داریم و با تخفیف هم وارد می کنیم.

وی اظهار داشت: اسکلت ساختمانهای روستایی را با قیمت سال قبل شروع به ساخت کردیم و هیچ افزایش قیمتی نداشته، سیمان هم به صورت رایگان پرداخت می شود و می توان با قاطعیت گفت که گرانی مصالح به مردم زلزله زده و روند کار ساخت و ساز  فشار چندانی وارد نکرده است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه در خصوص وضعیت ساخت واحدهای پیلوت شهری گفت: به دلیل اجبار شهرداری برخی واحدها که حدود ۲ هزار واحد هستند باید پیلوت داشته باشند که درخواست وام اضافه برای آنها شد و مدیران عامل بانکها پذیرفتند به پیلوت ها وام اضافه پرداخت کنند لذا مشکلی در این خصوص نداریم.

مهدیات خاطرنشان کرد: برای آن دسته از مستاجرانی که زمین برای ساخت دارند وام ۴۰ میلیون تومان شهری و ۳۰ میلیون تومان روستایی تعلق می گیرد.

کد خبر 4344567

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند شیراز مشهد یاسوج خطبه های نماز جمعه آتش سوزی سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • تمامی واحدهای روستایی با مشارکت مردمی و تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان