Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@06:23:09 GMT

زلاتان شرط را باخت!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۵۴۷۲

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - برد انگلیس برابر سوئد، کار دست زلاتان داد؛ او با بکام شرط بسته بود در صورت باخت سه شیرها، در ورزشگاه ومبلی حاضر شود، پیراهن انگلیس را بپوشد و به صرف چیپس و ماهی از انگلیس حمایت کند!

 

سایت گل

6060

کلید واژه‌ها : جام جهانی 2018 - کاریکاتور - انگلیس -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی 2018 کاریکاتور انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم در چارچوب هفته بیست و هفتم با ترکیب زیر راهی میدان شدند:

نفت و گاز گچساران 
راستین خرقانی، علی حدادی‌فر، محسن آقایی، رضا خانی، محمدمهدی عسگری، رضا کرملاچعب، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، محمدحسین باباگلی ساسان جعفری‌کیا
سرمربی: پیروز قربانی

شهر راز شیراز
آرش ملک علیایی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه‌پور، جواد نصیر، مجید بهروزی، عرفان شیروانی، میلاد غریبی، محمدرضا فیروز‌زاده، علی حسامی، رضا بهمئی، محمد کاظمی
سرمربی: ستار زارع

نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که میلاد غریبی موفق شد در دقیقه 34 شهر راز را در خانه حریف پیش بیندازد؛ تک گلی که تا پایان مسابقه حفظ شد و سه امتیاز ارزشمند را به حساب شاگردان ستار زارع واریز کرد که باید حواس‌شان به حفظ فاصله از منطقه سقوط باشد.
در نیمه دوم شاگردان پیروز قربانی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند، اما نمایش دفاعی تیم شهر راز بهتر بود و آنها توانستند تا پایان در مقابل حملات تیم میزبان از تک گل خود محافظت کنند.
با این سه امتیاز تیم شهر راز شیراز 33 امتیازی شد و در رتبه دوازدهم قرار گرفت و در سوی دیگر تیم نفت و گاز گچساران 36 امتیازی در رتبه هفتم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • عکس / این مرد از ناراحتی باخت تراکتور فوت کرد