Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت DN اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران که در سال‌های گذشته دستیار کارلوس کی‌روش بوده در تیم اسپورتینگ سابقه مربی‌گری دارد و به نظر می‌رسد باز هم با پیشنهادی از سوی این تیم پرتغالی روبه‌رو شده است. او درباره این موضوع گفت: تا به حال چندین پیشنهاد از تیم‌های مختلف به من رسیده است ولی من هنوز تصمیمم را نگرفته‌ام اما قرار است به زودی تصمیم خودم را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکنون دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی بوده است ولی می‌خواهد از این به بعد خودش به تنهایی پروژه جداگانه‌ای را پیش ببرد. با این حال فدراسیون فوتبال ایران مسیری را آغاز کرده که باعث می‌شود کادر مربی‌گری و تیم کارلوس کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا باقی بماند و به همین خاطر باید ببینیم اوسیانو چه تصمیمی خواهد گرفت. در چند روز آینده مشخص خواهد شد این  مربی در ایران خواهد ماند یا خیر و به تیم اسپورتینگ خواهد رفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم

کارلوس آلکاراس جزئیاتی در مورد مصدومیتی که او را مجبور به کناره‌گیری از تورنمنت بارسلونا کرد، به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی و قهرمان دو دوره گرنداسلم درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از تورنمنت بارسلونا گفت: همه چیز از مونت کارلو شروع شد. در طول نخستین تمرین، درد بسیار شدیدی را در ناحیه ساعد احساس کردم. در آن لحظه فکر کردم که این مشکلی ندارد، اما نتوانستم در مسابقات حضور داشته باشم. به خانه رفتم تا ببینم آیا می‌توانم ریکاوری کنم و سپس به بهترین شکل ممکن به بارسلونا بروم.

انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا

تنیسور شماره 3 جهان افزود: صبح شنبه MRI انجام دادیم و تصاویر، پویایی مثبتی را نشان دادند اما روز یکشنبه در تمرین که شدت روی دست‌هایم را بیشتر کردم، ناراحتی بیشتر شد. گرفتن این تصمیم برای من بسیار سخت بود، زیرا مسابقات بارسلونا برای من مهم است. من می‌خواهم به مسترز مادرید برگردم، اما نمی توانم صد درصد از این موضوع مطمئن باشم. ما سعی خواهیم کرد هر کاری که ممکن است انجام دهیم.

مسابقات مسترز مادرید که آلکاراس در آن از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد، از 24 آوریل تا 5 می برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد