Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@10:17:20 GMT

زمان بازگشت پرسپولیس به ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۵۵۵۵

زمان بازگشت پرسپولیس به ایران مشخص شد

زمان آخرین تمرین پرسپولیس در اردوی خارج از کشور این تیم به دلیل تماشای بازی کرواسی و انگلیس تغییر کرد.

خبرگزاری مهر: آخرین تمرین پرسپولیس در کرواسی، عصر امروز انجام خواهد شد چرا که سرخپوشان پیش از ظهر فردا پنجشنبه برای بازگشت به تهران، محل اردوی خود را به قصد زاگرب و از آنجا به دوبی و سپس تهران ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین عصر امروز یک ساعت زودتر از موعد قبلی و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت محلی آغاز می‌شود که این موضوع به دلیل بازی امشب کرواسی و انگلیس در نیمه نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XF7

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس تمرین کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام مدت‌ها با گلزنی‌های پیاپی برای رئال مادرید و رکوردشکنی‌‌های متوالی در صدر اخبار سایت‌های ورزشی قرار داشت اما با شروع سال ۲۰۲۴ علیرغم درخشش و تاثیرگذاری در بازی‌ها، در گلزنی ناکام می‌ماند.

پس از دبل برابر خیرونا در ۱۰ فوریه، او دیگر نتوانسته بود در پیراهن رئال گلزنی کند. ۶ بازی و صفر گل برای بازیکنی که به گل زدن عادت کرده بود و خوشحالی‌های گل معروفش را در ذهن هواداران حک کرده بود، آمار عجیبی بود.

رئالی‌ها امیدوار بودند در بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد او به مسیر گلزنی برگردد اما تاکتیک دفاعی کارلو آنچلوتی خط حمله رئال را کمرنگ کرده بود.

با این حال رئال بدون نیاز به گلزنی بلینگام سیتی را حذف کرد و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. حالا وقت یک دیدار مهم دیگر بود، ال‌کلاسیکوی برگشت.

علاوه‌بر حساسیت‌های ال‌کلاسیکو سه امتیاز بازی تاثیر بسیار زیادی در حرکت رئال به سمت قهرمانی لالیگا می‌گذاشت و بلینگام این موضوع را به خوبی درک کرده بود.

در حالی‌که بازی تا وقت‌های اضافه نیمه دوم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد، ارسال لوکاس واسکز که از همه گذشته بود، به همان کسی رسید که هواداران آرزویش را داشتند. بلینگام با یک ضربه محکم و فوق‌العاده دروازه بارسا را فرو ریخت و رئال را به گل سوم رساند.

او که در ال‌کلاسیکوی رفت با دبل مرد اول تیمش شده بود، امشب هم همه توجه‌ها را به خود جلب کرد و توانست با به‌دست آوردن سه امتیاز برای تیمش، به بهترین شکل ممکن به مسیر گلزنی برگردد.

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد