Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@15:11:11 GMT

حمایت از کالای ایرانی در دستور کار قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۵۹۲۴

ماموستا مصطفی محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هم اکنون از مهمترین مشکلات شهر پیرانشهر مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: متاسفانه مردم با بیکاری و مسائل معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه هیچ مشکل امنیتی و دفاعی در این شهر وجود ندارد گفت: خوشبختانه امنیت به طور کامل در منطقه حکم فرما بوده و مدیریت مطلوبی در این زمینه وجود دارد در حالی که متاسفانه مدیریت اقتصادی در کشور ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده اند که مسئولان باید با جدیت کار و تلاش کرده و حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهند، اما متاسفانه آنطور که باید به فرمایشات ایشان جامه عمل پوشانده نشده و برخی مسئولان عملکرد ضعیفی دارند، در حالی که باید به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه نظارتی بر قیمت بازار وجود ندارد اظهار کرد: در این رابطه قیمت یک کالا در بسیاری از مکان ها متفاوت است و قیمت ثابتی وجود ندارد.

ماموستا محمودی بیان کرد: هم اکنون با توجه به فشارها و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا، مسئولان باید تلاش خود را بیشتر کرده و مردم را از خود راضی نگه دارند چون قیمت کالا در برخی مواقع حتی تا 30 درصد افزایش یافته و این برای مردم نگران کننده است.

وی اظهار کرد: باید نظم اقتصادی توسط مسئولان مربوطه حفظ شده و علاوه بر آن فاصله طبقاتی میان مردم نیز از بین رود چون برخی بسیار متمول و برخی بسیار فقیر هستند.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه با اشاره به اینکه از 6 سال گذشته بیمارستان پیرانشهر در مرحله اسکلت بندی مانده است افزود: علاوه بر آن جاده پیرانشهر به نقده تاکنون با وجود قول مساعد مسئولان دوبانده نشده چون روزانه تصادفات بسیاری در آن رخ می دهد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد

وزیر کشور در استان مازندران گفت: همه زیرساخت‌های رفاهی موجود در سواحل به ویژه فضا‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور درباره آزادسازی پلاژ‌های دولتی در سواحل مازندران به نفع مردم گفت: همه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضا‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد و نباید در اختیار گروه خاصی از جامعه باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به این که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.

وی افزود: اصل ایده و هدف ما در دولت همین است که کار‌های مرتبط با توسعه زیرساخت‌های ساحلی بر همین منوال پیش برود. به ویژه در مناطقی که ساحل آزاد شده بخش خصوصی باید در چارچوب قانون فعال شود و به گونه‌ای که عموم مردم از زیرساخت‌های ساحلی بهره‌مند شوند ایفای نقش کند.

وزیر کشور تصریح کرد: نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.

وحیدی افزود: به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

وزیر کشور با اشاره به مالکیت برخی دستگاه‌های دولتی بر مجتمع‌های تفریحی و رفاهی ساحلی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی هر خدمتی که می‌توانند کنند و هر زیرساختی که در این نواحی دارند باید به نفع عموم و برای بهره‌مندی همه مردم باشد.

وحیدی درباره برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مرحله دوم انتخابات نیز گفت: تمهیدات لازم انجام شده و پیش‌بینی‌ها صورت گرفته تا تمام فرایند انتخابات الکترونیک انجام شود. در مازندران هم زیرساخت‌های لازم فراهم شده و آمادکی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات به صورت الکترونیک وجود دارد.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییر استانداران مازندران و لرستان آیا جابه‌جایی استانداران ادامه خواهد داشت، گفت: برنامه‌ای برای تغییر سایر استانداران نداریم و استانداران ما با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • آب‌شرب روستا‌های کیله و بالابان پیرانشهر تأمین شد