Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان جوان ایتالیایی با بدشانسی کارش را در جنوب ایتالیا آغاز کرده است.

طرفداری- دقایقی پیش در تمرینات نوبت عصر ناپولی، الکس مرت دچار مصدومیت شد. اکنون باشگاه ناپولی تایید کرد که آسیب دیدگی او جدی است. وی از ناحیه استخوان بازو دچار شکستگی شده است.

با تایید توئیتر رسمی باشگاه ناپولی، استخوان بازوی چپ الکس مرت در تمرینات امروز عصر آسیب دیده و دچار شکستگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز شدت این مصدومیت مشخص نیست اما پیش بینی می شود دوران نقاهت او چند ماه به طول بکشد. ناپولی اخیرا این دروازه بان جوان را همراه با اورستیس کارنزیس از اودینزه به ترکیب تیمش اضافه کرده بود. باید منتظر ماند و دید که آیا پس از این مصدومیت، ناپولی برای خرید دروازه بانی جدید دوباره وارد بازار نقل و انتقالات خواهد شد یا خیر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خانواده مرحوم علیرضا شجاعی‌راد، پس از فوت فرزندشان، در یک اقدام خداپسندانه با اهدای کلیه‌ها، چشم‌ها و برخی از بافت‌ها و نسوج از قبیل: دریچه‌ی قلب، مغز استخوان و... وی به بیماران متقاضی موافقت کردند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تهران اعلام کرد، اهدای اعضای بدن این مرحوم به زندگی چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو و مغز استخوان جانی دوباره بخشید.

مرحوم علیرضا شجاعی‌راد متولد ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۸۷ به عنوان متصدی تجزیه و ثبت مرسولات در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست مشغول خدمت بود. او متاهل و دارای یک فرزند هشت ساله است.

دیگر خبرها

  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • پوکی استخوان چیست؟ + فیلم
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور