Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@12:21:32 GMT

برادرم با جن ها ارتباط داشت / اعتراف مرد تهرانی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۶۰۸۵

برادرم با جن ها ارتباط داشت / اعتراف مرد تهرانی + عکس

رکنا: مرد افیونی که در اقدامی هولناک برادرش را به قتل رسانده است ادعا می کند برادرم با جن ها در ارتباط بود و ارواح به من دستور دادند تا برادرم را برای رسیدن به آرمش به قتل برسانم.

به گزارش رکنا ،ساعت 08:30 دقیقه صبح ماموران کلانتری در جریان یک جنایت برادرکشی قرار گرفتند.
ماموران با حضور در صحنه جنایت با جسد مرد 55 ساله ای به نام عبدالرضا روبرو شدند که از ناحیه گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود و خیلی زود بازپرس همراه ماموران آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران در گام نخست تحقیقات پی بردند که عبدالرضا قصد رفتن به محل کارش را داشته و زمانیکه سوار بر خودرویش می شود در برابر حمله برادر افیونی اش قرار گرفته است.
همین کافی بود تا ماموران برای دستگیری قاتل برادرکش که محمد 40 ساله است وارد عمل شوند و عصر روز جنایت وی را که در حال کشیدن مواد بود دستگیر کردند.
محمد که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت پیش روی بازپرس گفت: برای نجات برادرم از ارواح دستور گرفته بودم تا او را به قتل برسانم.
وی به ماموران گفت: در یک کارگاه قالبسازی کار می کنم و ازکودکی برادرم مرا اذیت می کرد و همان روزها بود که فهمیدم عبدالرضا به علوم غریبه مسلط است و با ارواح و جن ها در ارتباط است و گاهی اوقات کارهای سر و جادو انجام می داد و آدم خطرناکی شده بود.
وی افزود: سعی کردم در کنار برادرم این علوم را یاد بگیرم و کمی به این علوم آشنا شدم تا اینکه ارواح دستور دادند برادرم را که مرد خطرناکی شده است به قتل برسانم تا به آرامش برسد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده ماجرای مائده رقصنده اینستاگرامی از زبان آقای وزیر

راننده دربستی تهران طلاهای جا مانده مسافر را به زخم های زندگی اش زد! + عکس

شوک جدید در پرونده ناظم منحرف دبیرستان معین / مدیر از ماجرا با خبر بود!

مسجدی مشهور که خواندن نماز جمعه در آن ممنوع شد! + عکس

جزییات تجاوز وقیحانه ناپدری به دختر 10 ساله اش / مادر دستور داد + عکس

وحید مرادی را همه دنیا می شناخت! / ادعاهای عجیب یک شرورتهرانی+ تصویر

تجاوز 8 ماهه به دختری دانشجو! / این دختر زندانی بود + عکس

این جسد خالکوبی شده در جوی آب را می شناسید؟!

این 3 مرد مخوف با تهدید قطع اعضای بدن دزدی می کردند + عکس

زینت مرد غریبه رابه خانه برده بود که مادرشوهرش مچ گیری کرد+عکس صحنه درگیری

جسد زنانه داخل کارتن ترانه بود شوهر داشت و آخرین بار خانه مرد متاهلی بود!

ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین اعدام نمی شود! / شاید ۱۰ سال زندان!

دختر 15 ساله فقط می خواست دستمال بفروشد که مزاحمت های مردانه ویرانش کرد!

دزد خیابانی به خانه سهیلا رفت تا شب را با هم باشند / دوستش پنهانی چه کرد؟! + فیلم گفتگو

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث قتل ارواح جنوب تهران شهرک ولیعصر مرد افیونی برادرکشی عکس فیلم ایران حوادث قتل اخبار تهران حوادث تهران جوان زندگی ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران

منوچهر محمدشمیرانی در هم میهن نوشت: در رسانه‌های گروهی و فضای مجازی، فراوان به این حرکت عجیب شهرداری تهران پرداخته شده است، ولی بد نیست ببینیم این محل، چه ویژگی‌هایی دارد. معروف‌ترین رخداد تپه‌های قیطریه، برگزاری نماز عید فطر شهریور سال ۱۳۵۷، توسط حجت‌الاسلام دکتر محمد مفتح است. البته ۱۰ سال پیش از این تاریخ، یعنی در سال ۱۳۴۷ هم، پارک قیطریه - که بخشی از تپه‌های تاریخی قیطریه را در دل خود جای داده است - بر سر زبان‌ها افتاد.

در آن زمان، یک تیم باستان‌شناسی، یک محوطه باستانی ۳۲۰۰ ساله را بر روی تپه‌هایی که بخشی از پارک قیطریه را تشکیل می‌دهند، کشف کردند و پس از سه سال، بیش از ۳۰۰ گور را پیدا کردند که داخل آن، پر از اشیای قدیمی متعلق به دوره عصر آهن اول و دوم بود. برای ادامه کاوش‌ها می‌بایست تعدادی از درختان پارک را قطع می‌کردند که در آن زمان، با احترام به مردم و رعایت ممنوعیت قطع درختان، عملیات کاوش را متوقف کردند. حتی سرپرست باستان‌شناسان، طی گفت‌وگویی در سال‌های پیش، با خوشحالی گفت: وجود پارک قیطریه و رفت و آمد مردم در آن جا، بهترین پوشش حفاظتی برای این آثار باستانی است و مانع از دستبرد به آن‌ها می‌شود.

از سوی دیگر طبق قوانین موجود هم، می‌بایست انتظار داشت شهرداری تهران براساس وظیفه ذاتی خویش، با احداث فضا‌های سبز بیشتر به دنبال افزایش سرانه فضای سبز شهر آلوده تهران باشد تا شهروندان تهرانی بتوانند نفس راحت‌تری در این هوای آلوده بکشند. نه اینکه در محلی مانند پارک قیطریه - که علاوه بر نمازخانه پارک، مسجد هم در فاصله کمی از آن وجود دارد - پایش را در یک کفش کند و به جای تلاش برای افزایش نمازگزار، به‌جای افزایش سرانه فضای سبز شهر تهران، بخواهد در یک اقدام نمایشی، سرانه مسجد‌های موجود را بالا ببرد.

این کار شهرداری تهران - ساخت مسجد در پارک بدون توجه به قانون وقف و نیت اعلام‌شده واقف و بدون نظرخواهی از مردم - را می‌توان مصداق بسیاری از دیگر کار‌های شهردار تهران دانست که پول دریافتی از مردم شهر تهران را، بدون رضایت آنان و برخلاف قانون شهرداری‌ها در راه غیر، هزینه می‌کند؛ هزینه‌کرد این پول‌ها برای مراسم و تشکل‌های مورد نظر، یا صرف پول و هزینه و نیروی انسانی برای برنامه‌هایی خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران، به هر دلیل و مناسبتی، نادرست محسوب می‌شود و به عبارتی، استفاده غیرمعقول از پولی است که با ماموریت و وظیفه مشخص، به امانت در اختیار شهردار تهران قرار گرفته است. بسیاری از مردمی که در این روزها، شاهد تحرکات شهرداری تهران، در بخشی از پارک قیطریه برای ساخت مسجدی در نزدیکی مسجد‌های دیگر این محله هستند، دوست دارند شهردار شهرشان، که انتظار دارد شهروندان تهرانی، انواع و اقسام عوارض خانه و محل کسب و خودرو و... خود را، سر موقع بپردازند چرا در این مدت، سعی نکرده است حرف‌های، ولی نعمتان خود - شهروندان تهرانی - و کارشناسان شهری و میراث فرهنگی را بشنود و تصویر یک مدیر شهری بی‌اعتنا به نظر مردم را از خود به نمایش نگذارد.

مردم می‌گویند شاید همچون بسیاری از موارد دیگر، حرف و نظر مردم و کارشناسان، به چشم‌شان نیاید و بخواهند به هر شکلی که شده است ساز خود را بزنند و راه خود را بروند و به هر قیمتی که شده است بخواهند از حرف خود کوتاه نیایند، ولی باید به ایشان یادآور شد شهر، جای ساختن است و روح دادن به آن، از طریق افزایش فضای سبز و گل و گیاه آن. پس اگر شهردار تهران می‌خواهد در قامت یک مدیر شهری راستین، تهران را شهر بهتری برای زیستن شهروندان تهرانی در ام‌القرای جهان اسلام بنماید، بد نیست بداند اگر هدفش، افزایش آمار مساجد خالی، یا نقبی به گورستان‌های باستانی زدن، یا راضی کردن برخی از این اقدام است، راه درستی را انتخاب نکرده است و پیشنهاد می‌شود با این اقدامات نسنجیده و کارشناسی‌نشده، بیش از این به باور‌های مردم و استاندارد‌های زندگی شهری آسیب نرساند و تلاش نماید با شناسایی نیاز‌های واقعی کلان‌شهر تهران و برطرف کردن نیاز‌ها و نارسایی‌های ابرشهر تهران، خود را به‌عنوان «شهردار خدمتگزار تمامی شهروندان تهرانی» معرفی نماید.

به هر حال، با توجه به روند گزارش‌های پیرامون این اقدام به دور از منافع شهر و شهروندان تهران، این نگرانی وجود دارد همان‌گونه که آن جوان گیج در شهر قیصریه، که دستمالی ابریشمی را به نامزدش داده بود و برای آگاه نشدن صاحب‌کارش، مغازه و بازار و شهر قیصریه را به آتش کشید برخی هم بخواهند به خاطر یک دستمال و ساخت یک مسجد، پارک قیطریه برای مردم و شهر مشکل درست کنند.

 

دیگر خبرها

  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • واکنش تهرانی ها به عملیات «وعده صادق» چه بود
  • تشکر صبحگاهی تهرانی ها با حضور در مزار شهید طهرانی مقدم + فیلم
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • «رستگاری»؛ پرداخت سطحی و روایتی خطی از دنیای پس از مرگ
  • شادی جمعی از تهرانی‌ها پس از دیدن تصاویر اصابت موشک‌ها
  • (تصاویر) تجمع تهرانی‌ها در حمایت از پاسخ سپاه به اسرائیل
  • ببینید | رژه شادی تهرانی‌ها در خیابان‌های پایتخت بعد از حمله تنبیهی سپاه