Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@06:39:03 GMT

واکنش وزیر خارجه آلمان به توهین ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۶۴۸۵

صراط:

«هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان امروز و در واکنش به توهین دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به کشورش اعلام کرد: برلین ضامن جهان آزاد است؛ نه گروگان روسیه و آمریکا.

به گزارش مهر، وزیر خارجه آلمان در حاشیه نشست ناتو در این خصوص گفت: ما زندانی نیستیم؛ نه زندانی روسیه و نه زندانی آمریکا. برلین خود را از متضمنین جهان آزاد دانسته و در این مسیر نیز خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه نشست دو روزه کنونی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل واقع در بروکسل پایتخت اتریش گفته بود: برلین اسیر روسیه است. اقدامات آلمان تنها موجب ثروتمند شدن مسکو می‌شود.

این در حالیست که نشست ناتو امروز و فردا ۱۱ و ۱۲ جولای (۲۰ و ۲۱ تیرماه) در بروکسل برگزار می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آلمان ترامپ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آنالنا بربوک در گفت‌وگو با شبکه آ.ار.د آلمان ادعا کرد: من قویاً طرفدار گسترش آنها (تحریم‌ها) علیه ایران هستم، زیرا می‌توانیم ببینیم که اقدامات ایران در حال حاضر چقدر خطرناک است.

پیشتر نیز اورسولا فون‌درلاین رئیس کمیسیون اروپا موضع‌گیری مشابهی را اتخاذ و ادعا کرد که اتحادیه اروپا تشدید تحریم‌ها علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران را مد نظر قرار خواهد داد.

همچنین ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس دیروز (دوشنبه) در نشست مجلس عوام ادعا کرد که این کشور همسو با متحدان خود، تحریم‌های جدیدی را در پی اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی وضع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • وزیر خارجه آلمان به فلسطین اشغالی می‌رود
  • تأکید رییس‌جمهور چین بر توسعه روابط پکن و برلین
  • واکنش روسیه به افزایش حضور نظامی ناتو در شمالگان