Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 نادر باقری، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و مربی دروازه‌بانان تیم اکسین البرز، معتقد است شرایط پرسپولیس در چند پست خطرناک است.
رادوشوویچ در یک دیدار تدارکاتی ۵ گل دریافت کرده، این موضوع نگران‌کننده نیست؟
خاصیت بازی‌های تدارکاتی همیشه محک تمام نفرات خصوصاً نفرات کمتر بازی کرده است، اما به نظرم رادوشوویچ دروازه‌بان قابل اتکایی نبوده و نیست و همان‌طور که لوبانف هیچ خروجی‌ای برای پرسپولیس نداشت، رادوشوویچ هم خروجی برای سرخپوشان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سال کمترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و در بازی‌هایش هم نشان داده به هیچ عنوان نمی‌تواند ذخیره‌ای مطمئن برای بیرانوند باشد و خیال پرسپولیس را بابت دروازه‌بان راحت کند. این در حالی است که همیشه بازیکنان خارجی باید بهترین کیفیت را داشته باشند و کمبود‌ها را مرتفع سازند، اما در ایران و مخصوصاً پرسپولیس معمولاً چنین قانونی وجود نداشته است.
با این وجود در صورت جدایی بیرانوند چه شرایطی را برای دروازه سرخپوشان متصورید؟
مدیریت پرسپولیس مجبور است بیرانوند را حفظ کند. از سوی دیگر من معتقدم همان‌طور که بزرگان پرسپولیس نظیر مجتبی محرمی و چند مهره دیگر درسخت‌ترین شرایط پرسپولیس را ترک نکردند و از قید قرارداد‌های بزرگ گذشتند، بیرانوند هم باید در پرسپولیس بماند، چون او به لطف حضور در پرسپولیس در تیم ملی فیکس شد و شرایطش را ارتقا بخشید و تبدیل به مهره‌ای ارزشمند شد.

در خصوص جدایی وحید امیری چه صحبتی دارید؟ با جدایی این بازیکن، پرسپولیس لطمه نمی‌خورد؟
من فکر نمی‌کنم امیری از پرسپولیس جدا شود و شایعه جدایی بیشتر برای بالا بردن رقم قرارداد است.

منبع: وانا

کلیدواژه: بیرانوند نادر باقری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را به برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی اختصاص داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود. پاسکاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)