Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@12:46:37 GMT

فیلم جدید علیرضا رئیسیان در سکوت خبری کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۷۲۰۵

فیلم جدید علیرضا رئیسیان در سکوت خبری کلید خورد

علیرضا رئیسیان جدیدترین فیلم خود را با عنوان «مردی بدون سایه‌» جلوی دوربین برد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، علیرضا رئیسیان سرانجام پس از حدود 2 سال و با دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» جدیدترین فیلم سینمایی خود را در سکوت خبری کلید زد.

«مردی بدون سایه» سومین سه‌گانه پس از فیلم‌های «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان محسوب می‌شود که فیلمنامه آن برداشتی آزاد از «زن پارسا» الهی نامه عطار نیشابوری است و با نگاهی به مسائل اجتماعی به بحران عاطفی انسان معاصر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رئیسیان خود تهیه‌کنندگی «مردی بدون سایه» را بر عهده دارد و قرار است بخش‌هایی از آن در یکی از کشورهای خارجی نیز تصویربرداری شود. احتمال تغییر نام این فیلم وجود دارد و تا چند روز آینده نام جدید آن مشخص می‌شود.

«دوران عاشقی» آخرین ساخته رئیسیان بوده که در سال ۹۳ با بازی بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، بیتا فرهی، نسیم ادبی، پرویز پورحسینی و … روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت و با استقبال خوب مخاطبان همراه بوده است.

این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم‌های سینمایی «دوران عاشقی»، «چهل سالگی»، «پرونده هاوانا»، «ایستگاه متروک»، «سفر» و «ریحانه» را دارد. با توجه به زمان زیادی که تا جشنواره فیلم فجر باقی مانده این احتمال وجود دارد که رئیسیان فیلم خود را برای جشنواره آماده کند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی

کمتراز ۹۰ روز تا المپیک مانده و گفته میشود که از نظر امنیت دربالاترین جایگاه قرار دارد اما فرانسه در همین روزها درگیره حمله های تروریستی است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077277 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عکس/سایه آزادی آمریکایی!
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس