Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@10:36:18 GMT

پریشیچ، برترین بازیکن دیدار کرواسی - انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۷۵۷۶

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کرواسی در مرحله نیم نهایی جام جهانی با برتری دو بر یک مقابل انگلیس به فینال صعود کرد و حریف فرانسه شد.

این بازی با برتری یک بر صفر انگلیس پیش می‌رفت که در دقیقه ایوان پریشیچ گلزنی کرد و بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم با پاس پریشیچ، ماریو مانزوکیچ دومین گل کروات‌ها را به ثمر رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی فیفا مهاجم اینترمیلان به عنوان برترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پریشیچ کرواسی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم