Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال انگلیس و کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه در ورزشگاه لوژنیکی برگزار شد که با تساوی یک - یک در پایان نود دقیقه همراه بود. با این حال کرواسی در وقت های اضافی به گل دوم رسید تا پیروز میدان شده و به فینال برسد. تریپی‌یر(۵) برای انگلیس و پرشیچ (۶۸) و مانژوکیچ (۱۰۹) برای کرواسی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری کین کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در مورد این بازی گفت: بازی خیلی سختی بود. ما شجاعانه بازی کردیم. در حد توانمان تلاش کردیم. این نتیجه دردناک است اما با سربلندی از زمین خارج خواهیم شد. باید از این شکست درس بگیریم و سراغ آینده برویم. 

وی در مورد فرصت هایی که تیمش از دست داد گفت: بله فرصت های خوبی داشتیم. این فقط اما و اگر است در این بازیهای بزرگ این جزئیات هستند که نتیجه را رقم می زنند. ما خودمان کار را برای خودمان سخت کردیم. می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

کین ادامه داد: می توانستیم بهتر کار کنیم اما کار بزرگی کردیم که تا این مرحله از مسابقات رسیدیم. ما می توانیم در آینده پیشرفت کنیم. قدم بعدی ما این است که در دوره بعد یک پله جلوتر برویم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. 

کد خبر 4344644

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال کرواسی جام جهانی 2018 روسیه هری کین جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال انگلیس رده نوجوانان تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد