Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت حوال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۵۱۷ هزار نفر در این استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند، گفت: بیش از ۲۰ درصد این افراد هنور برای کارت ملی ثبت نام نکرده‌اند. ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

سید محمد علی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: از جمعیت 517 هزار نفری واجد شرایط کارت هوشمند ملی تاکنون نزدیک به 400 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و بیش از 20 درصد هنوز کارت هوشمند ملی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: افزایش دفاتر ثبت نام کارت هوشمند ملی از 8 دفتر به 45 دفتر، ارتقای پهنای باند ارتباطی 9 برابری، فعال کردن تمامی ادارات ثبت احوال و استفاده از ظرفیت و امکانات اداره پست ظرفیت ثبت نام را در هر روز به 2 هزار نفر رسانده است.

تقوی با بیان اینکه میانگین کشوری ثبت نام کارت هوشمند ملی 66 درصد بوده در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد 76 درصد است، ابراز کرد: هزینه کارت هوشمند ملی تا تحویل 31 هزار تومان است.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا پایان امسال برای ثبت نام کارت هوشمند ملی فرصت داریم، افزود: با توجه به اینکه مراحل کاربردی کردن کارت هوشمند ملی در کشور آغاز شده ضروری است افرادی که هنوز اقدام به ثبت نام نکرده‌اند در اولین فرصت به مراکز و ایستگاه‌های ثبت نام مراجعه و اقدام کنند تا در مسیر کاربردی شدن کارت برای آنان مشکلی بوجود نیاید.

تقوی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استانی برای توسعه و اتمام پروژه نوین سازی ثبت احوال در تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز این اداره را حمایت کنند.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موافقت رهبر انقلاب، پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان شامل عفو شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی اظهار کرد: به‌مناسبت عید سعید فطر تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان، اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مقام معظم رهبری با عفو و یا تخفیف مجازات دو هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 745101

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد