Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی تنیس نوجوانان دختر کشور به مدت ۸ روز در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود. ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرشید زیدی عصر امروز در نشست خبری مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان دختر کشور اظهار داشت: این مسابقات از روز جمعه و به مدت 8 روز در ورزشگاه 22 بهمن اصفهان برگزار می‌شود، اصفهان در این مسابقات 2 تیم دارد که متشکل از 8 تنیس باز اصفهانی است، این رقابت‌ها در 2 رده سنی 10 تا 12 سال و 12 تا 14 سل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان اصفهان از نظر سخت افزاری پس از تهران در رده دوم قرار دارد، 100 زمین فعال تنیس در اصفهان است و در بیشتر مواقع میزبانی مسابقات بین المللی و همچنین مسابقات کشوری به اصفهان سپرده می‌شود، در اردیبهشت ماه میزبان مسابقات بین المللی جوانان بودیم که در مجموع 100 بازیکن از جمله 40 تنیس باز خارجی در آن شرکت کردند

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به برگزاری جام رمضان با حضور ملی پوشان مطرح کشور خاطرنشان کرد: مسابقات تنیس جایزه بزرگ مردان را در مرداد ماه امسال برگزار می‌کنیم و میزبانی از مسابقات متعدد دیگری را نیز در دستور کار داریم.

وی تصریح کرد: محور اصلی برنامه‌های هیئت تنیس استان اصفهان از سال‌های گذشته تا کنون متمرکز بر رده‌های پایه بوده و در حال حاضر در همه رده‌های سنی بازیکن ملی‌پوش داریم، بازیکنان اصلی تیم ملی بزرگسالان اصفهانی هستند و شاهین خالدان جز 6 بازیکنی است که به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شود.

زیدی بیان کرد: افزایش ملی‌پوشان در همه رده‌های سنی به ویژه پایه از اولویت‌های هیئت تنیس استان اصفهان است، از سالیان گذشته تا امروز پیشرفت خوبی در داوری داشته‌ایم و 2 داور نشان سفید و داوران ملی فراوان و فعالی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که رشته تنیس هزینه‌ای زیادی دارد، چه برنامه‌ای برای عمومی سازی این رشته دارید، گفت: سیاست هیئت این است که با جذب اسپانسر هزینه‌ ورزشکاران را هزینه تقبل کنیم تا تنیس را به مناطق محروم نیز ببریم چون همیشه استعدادهای خوبی از دل مناطق محروم معرفی شده‌اند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان اظهار داشت: امثال تقی اکبری و منصور بهرامی که از تنیس بازان مشهور ایران هستند یا توپ جمع کن بوده‌اند یا پدارنشان در زمین‌های تنیس کارگری می‌کردند، در حال حاضر در اصفهان نیز بازیکنی با چنین شرایطی حضور دارد.

وی درباره افت استقبال از رشته‌ تنیس در فصول سرد سال و برنامه‌ها برای جلوگیری از این موضوع افزود: این مشکل وجود دارد اما در اصفهان به دلیل اینکه بارندگی زیادی در فصول سرد نداریم این مشکل کمرنگ‌تر است، البته 4 سالن سرپوشیده در اصفهان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و امیدوارم در آینده تعداد زمین‌های سرپوشیده را نیز افزایش دهیم.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند

غلامرضا خجسته در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این صعود سراسری با حضور ۵۰۰ نفر از فرهنگیان سراسر کشور برگزار خواهد شد و قرار است از هر استان ۶ تا ۷ کوهنورد به همراه یک نفر مربی و سرپرست در اردبیل حاضر شده تا این صعود سراسری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از مسیر صعود کوهنوردان بازدید میدانی خواهند کرد و ما تدارک میزبانی را در خانه معلم اردبیل و سرعین در نظر گرفتیم تا میزبانی شایسته برای این رویداد ملی ورزشی باشیم.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر میزبانی از رویداد کوهنوردی فرهنگیان پیشنهاد کردیم تا اردبیل امسال میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز شود که هنوز جواب قطعی در این زمینه داده نشده است.

خجسته با بیان اینکه در گرامیداشت هفته معلم از دهم اردیبهشت مسابقات ورزشی فرهنگیان آقا و خانم به صورت استانی آغاز شده است، گفت: مسابقت ورزشی فرهنگیان ویژه آقایان در سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برگزار شد که در مجموع ۱۸ تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند که ناحیه دو اردبیل مقام قهرمانی را به دست آورد.

وی افزود: مسابقات بانوان نیز از امروز آغاز شده و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که فرهنگیان خانم در دو رشته والیبال و تنیس روی میز باهم رقابت می کنند.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مرحله مدرسه ای و منطقه ای و ناحیه ای این مسابقات از دهه فجر شروع شده و بیش از ۳ هزار نفر در مراحل مختلف شرکت کرده اند تا از بین آنها ۵۵۰ نفر در مسابقات استانی حاضر شوند.

خجسته اظهار کرد: تیم منتخب فرهنگیان استان تابستان امسال در مسابقات کشوری حاضر می شوند که با احتمال زیاد میزبانی آن به استان اردبیل واگذار می شود.

وی در پایان گفت: بعد از پایان امتحانات خردادماه مسابقات ورزشی دانش آموزان نیز برگزار شده تا تیم منتخب در مسابقات کشوری حاضر شوند.

کد خبر 6096716

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان