Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت تعدادی از هموطنان در سانحه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری در سنندج را تسلیت گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

وقوع سانحه تاسف بار تصادف و آتش سوزی اتوبوس و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در پی آن، موجب اندوه و تاثر فراوان اینجانب شد.

جان باختن تعدادی از مردم شریف و هموطنان عزیز در پی وقوع این سانحه تاسف بار و تلخ را به مقام معظم رهبری، عموم ملت بزرگ ایران، مردم نجیب و شریف کردستان و به ویژه خانواده های آن عزیزان،تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال غفران الهی برای آنان و صبوری و تحمل این مصیبت برای بازماندگان را خواهانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با همت و همیاری تمامی مسئولان و متولیان امر،ضمن رسیدگی سریع به وضع مجروحان این سانحه و همدردی و همراهی با خانواده قربانیان،با بررسی علل وقوع چنین حوادثی،شاهد کاهش چشمگیر این قبیل حوادث در آینده،در اقصی نقاط کشور باشیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • فیلم|چپ شدن مرگبار اتوبوس در گردنه حیران ساعت 3 و 50 دقیقه امروز