Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در سه ماهه نخست سال‌جاری برای کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: ۲۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشارکت خیران اردبیلی در قالب طرح «کوثر» در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۵۵ درصد افزایش داشته است، اعلام کرد: نیکوکاران اردبیلی بیش از ۲۶۰ میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال در قالب طرح «کوثر» به جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمک کردند تا آنها با آسودگی خاطر زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از صدقه مردم استان اردبیل بر اساس تسهیم حوزه مشارکت‌های مردمی برای تأمین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت تخصیص می‌یابد، بیان کرد: مشارکت هر چه بیشتر خیران در طرح «کوثر» موجب می‌شود تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن لوازم ضروری زندگی مشترک نوعروسان تحت حمایت را تأمین کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون حدود ۲۰۰ نوعروس پشت نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار دارند، گفت: از خیران و نیکوکاران خواستاریم تا با کمک‌های خود کمیته امداد استان اردبیل را در فراهم کردن زمینه‌های ازدواج آسان نوعروسان تحت حمایت بیش از پیش یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج ازدواج آسان، فراهم ساختن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک‌‌های خیران و نیکوکارن درصدد دستیابی به این مهم هستیم، بیان کرد: کمیته‌ امداد استان اردبیل با ارائه‌ خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آنها نیز باشد.

حسین‌نژاد با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ترویج سنت حسنه الهی و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان بین جوانان در دستور کار کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، افزود: راهکارهای بسیاری را به منظور برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار برای نوعروسان و فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته‌ایم که تا کنون این امر نتایج مناسبی را به همراه داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه طرح «کوثر» به منظور تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود که خیران با مشارکت هر چه بیشتر در این طرح می‌توانند یاریگر کمیته امداد در دستگیری از مددجویان باشند، گفت: بسیاری از نوعروسان نیازمند با تکمیل چند قلم از وسایل ضروری زندگی، می‌توانند راهی خانه بخت شوند که امید است نیکوکاران همچون سنوات گذشته یاری‌رسان آنها باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.

حمید باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد