Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:27:03 GMT

تکذیب صادرات دام زنده از مرزهای غربی کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۹۷۰۴

تکذیب صادرات دام زنده از مرزهای غربی کشور

رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده، صادرات رسمی و غیررسمی دام زنده از مرزهای غربی کشور را تکذیب کرد و گفت: قصابان در ایام مختلف سال به بهانه های مختلف به دنبال افزایش قیمت گوشت هستند چرا که با توجه به گرمای شدید هوا، امکان صادرات دام به صورت رسمی و غیر رسمی از کشور وجود ندارد.

ایران آنلاین / منصور پوریان افزود: قصابی ها برای حفظ گرانی قیمت گوشت گوسفندی در بازار، اظهاراتی مبنی بر قاچاق بی رویه دام زنده از مرزهای غربی کشور را مطرح می کنند در حالیکه این امر یک ادعای بی مورد از سوی قصابان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریان نرخ هر کیلو دام زنده در قصابی ها را 16 هزار و 500 تا 17 هزار تومان در میادین اعلام کرد و افزود: براین اساس نرخ هر کیلو لاشه سبک داخلی با دنبه 39 هزار، بدون دنبه 41 هزار، لاشه بره سنگین با دنبه 36 هزار و بدون دنبه 38 هزار تومان است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده ادامه داد: هم اکنون دامداران با مازاد دام ناشی از کاهش تقاضا برای خرید روبرو هستند، به همین خاطر پیش بینی می شود که با افزایش چشمگیر عرضه دام در شهریور روبرو شویم.

وی در پایان با اشاره به اینکه گوشت های وارداتی کماکان سابق در بازار عرضه می شود،بیان کرد: روازنه بیش از 160 تن گوشت از استرالیا و اوراسیا وارد کشور می شود که علی رغم نوسان نرخ ارز،قیمت گوشت های وارداتی به سبب دریافت ارز مبادله ای تغییری نداشته است .

/ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی و هوشمندسازی و حضور جوانان در امنیت قرار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید امنیت "جواد جهان بیکی" در روستای کوسه  شهرستان کلاله اظهار داشت: با وجود جوانان برکف که برای دفاع از مرزهای کشور سینه ستبر کرده‌اند، همراه با تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمندسازی که در مرزهای کشور در حال استقر است مرزهای کشور در امنیت قرار دارند.

وی تاکید کرد: شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت خود به اوج قله معرفت و عزت رسید و شهید شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: ما به شما خانواده شهدا با این بصیرت افتخار می‌کنیم، خون شهید ضامن اقتدار و سربلندی کشور عزیز ما است.

وی با اشاره به حضور مادر شهید در راهپیمایی روز قدس حتی قبل از تشییع جنازه فرزند شهیدش، گفت:ما با این حرکت این مادر شهید که  با حضور خود کمتر از 24ساعت پس از خبر شهادت فرزندش شعار مرگ بر اسراییل سر داد و با حضور خود نشان داد فرزند شهیدش در دامن چنین مادران شجاعی پرورش یافته روحیه گرفتیم.

شهید جواد جهان بیکی در 16 فروردین در حمله تروریست‌های جیش الظلم به مناطق جنوب شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نایل شد.

انتهای پیام/581

دیگر خبرها

  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد
  • قاچاق، آفت اصلی زعفران
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد