Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@18:57:46 GMT

حضور کریستیانو رونالدو در عربستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۲۹۹۱۲

ستاره پرتغالی یوونتوس برای حضور در سوپر جام ایتالیا راهی عربستان خواهد شد. ناطقان: به نقل از اسپورت، کریستیانو رونالدو سرانجام تصمیم گرفت که از رئال مادرید جدا شود و راهی یوونتوس شود. این بازیکن پرتغالی به دوران 9 ساله حضور خود در رئال مادرید پایان داد و از این به بعد پیراهن یوونتوس را بر تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونالدو به زودی راهی عربستان خواهد شد تا در سوپر جام ایتالیا به میدان برود.
قرار است که سوپر جام ایتالیا بین تیم های یوونتوس و میلان به میزبانی ریاض عربستان برگزار شود و دوست داران رونالدو در عربستان بی صبرانه منتظر دیدن او با پیراهن یوونتوس هستند.
رونالدو روزهای درخشانی را با پیراهن رئال مادرید پشت سر گذاشت و توانست چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و چهار توپ طلا را با پیراهن کهکشانی‌ها به دست آورد همچنان که بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: کریستیانو رونالدو ، عربستان ، سوپر جام ایتالیا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو عربستان سوپر جام ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۲۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها