Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سرهنگ قدمی با بیان اینکه مراسم هایی در جاده شهید صالحی، روستای شیخ موسی و جاده ساری کیاسر بخش دودانگه در حال برگزاری است پیش بینی کرد: تا ساعاتی دیگر ترافیک در این مسیرها سنگین شده، بنابراین رانندگان مدیریت سفر را رعایت کنند.
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع شدن تردد کامیون در جاده هراز تا نیمه شب افزود: فردا جمعه 22 تیر جاده کندوان، ساعت 14 از کرج به سمت مرزن آباد مسدود شده و با اعلام پلیس راه مستقر در محل از ساعت 17 تردد وسائل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ترافیک پرحجم و روان پلیس راه مازندران سرهنگ قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به آمار تصادفات مرگبار در تعطیلات نوروز 1403 گفت: در ۴۵۴ فقره تصادف فوتی در جاده‌های کشور، متاسفانه ۵۸۵ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند. عمده این تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بوده که بیشترین تردد‌ها در جاده‌های این استان‌ها رخ داده است.  

وی افزود: باتوجه به وسعت این جاده‌ها از رانندگان درخواست داریم از ایستگاه‌های بین راهی که به جهت پیشگیری از خستگی و خواب آلودگی پیش‌بینی شده، استفاده کنند، لحظاتی توقف کنند و سپس ادامه حرکت بدهند. چون علت عمده حوادث در این استان‌ها خستگی، خواب آلودگی راننده و خروج از جاده و واژگونی خودرو بوده است.  

شیرانی اضافه کرد: سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز دو عامل اصلی در بروز تصادفات امسال بودند؛ که بیش از ۸۰ درصد کل حوادث در جاده‌های کشور ناشی از این موارد به همراه خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بوده است. پلیس برای رسیدگی به تخلف سرعت و سبقت غیرمجاز برنامه‌های ویژه‌ای دارد.  

وی دررابطه با آخرین وضعیت جاده‌ها و آمار تردد در ایام نوروز نیز عنوان کرد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا امروز، ۳۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده که به رقم ۲۶ میلیون تردد در روز رسیده ایم؛ که این حجم تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا سه درصد کاهش داشته که ناشی از شرایط نامساعد جوی در اکثر نقاط کشور بوده است. بیشترین پیک تردد در کشور هم مربوط به روز هفتم فروردین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر تمام جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است و تردد خودرو‌ها در حال انجام است. عمده سنگینی بار و مشکلات ترافیکی ما به جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال مربوط می‌شود که باتوجه به ظرفیت پایین این جاده و همزمانی سفر اکثر هموطنان، در برخی از ساعات شبانه روز با ترافیک‌های سنگینی مواجه می‌شود. ما توصیه میکنیم برای سفر به استان‌های شمالی و یا بازگشت از این استان ها، از جاده‌های جایگزین هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت استفاده کنند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • ترافیک پرحجم و روان در محور کندوان/فعلا محدودیتی اعمال نمی‌شود
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ممنوعیت تردد از مرزن آباد به تهران از ساعت ۱۳ امروز
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟