Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقوط کابین آسانسور در پاساژ علاالدین، موجب مصدومیت 9 نفر از شهروندان شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای 2 ایستگاه آتش نشانی، ساعت 20:01 شب گذشته خود را به خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ رساندند.

رحمان شکری، افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، در این باره گفت: در یک مجتمع تجاری شش طبقه با کاربری خرید و فروش تلفن و موبایل، کابین آسانسور از طبقات بالایی به طبقه منفی سه سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق آسانسور را قطع کردند و 9 نفر مرد که داخل آسانسور بودند را به محلی امن انتقال دادند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، خاطرنشان کرد: 6 نفر از این افراد به دلیل مصدومیت شدید به مراکز درمانی منتقل شدند و 3 نفر دیگر به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران همواره به شهروندان توصیه میکنند، آسانسورها را برای بررسی به صورت دوره‌ای در اختیار سرویس‌کاران مجرب قرار دهند و به هیچ عنوان بیش از ظرفیت استاندارد آسانسور، از آن استفاده نکنند.

همچنین پیمان صابریان در توضیح اقدامات انجام شده در این حادثه گفت: حوالی ساعت ۲۰ چهارشنبه سقوط آسانسور در پاساژ علاالدین به اورژانس اعلام شد که بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس تهران توضیح داد: متاسفانه در این حادثه در مجموع ۹ نفر مصدوم شدند که با تلاش تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت