Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:03:40 GMT

مدل کلاه های آفتابی مردانه

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۱۲۴۲

مدل کلاه های آفتابی مردانه

کلاه یکی از بهترین اکسسوری‌های مردانه است که در استایل آقایان بسیار جلب توجه میکند طوری که وقتی کسی شما را با کلاه میبیند اولین چیزی که در استایل تان میبیند کلاه تان است. کلاه‌های گپ را میتوانید به عنوان کلاه آفتابی در فصل تابستان استفاده کنید و استایل اسپرت تان را کامل کنید. استفاده از کلاه برای آقایان در فصل تابستان ضروری است و باعث میشود نور آفتاب اذیت شان نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کلاه آفتابی‌های مردانه اسپرت هستند و برای آقایان جوان مناسب‌تر اند، البته کلاه‌های اسپرت فقط با استایل‌های اسپرت ست میشوند اگر تیپ تان رسمی باشد نمیتوانید کلاه آفتابی اسپرت استفاده کنید.

کلاه‌های گپ اکسسوری دوست داشتنی پسران جوان هستند که در فصل تابستان بیشتر آقا پسر‌ها از آن‌ها استفاده میکنند، میتوانید کلاه گپ ماه تولدتان را انتخاب کنید استایل خاصی داشته باشید.     مدل کلاه‌های آفتابی مردانه تابستان امسال مدل‌های اسپرت و شیکی دارند که متنوع اند و برای سلیقه‌های مختلف مناسب اند، ما در این بخش نمونه‌هایی از آن‌ها را برایتان جمع آوری کرده ایم.             منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک کلاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه نرخ مازادآرایشگاه‌های مردانه در ایام پایانی سال غیرقانونی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد گفت: در ایام تعطیلات کلیه همکاران به صورت مجزا شیفت‌بندی شدند، همه روزه در محل اتحادیه حضور دارند و پاسخگوی شکایات احتمالی هستند.

علی آذرکیش افزود: در کنار فعالیت بازرسان افتخاری، نظارت‌ها نیز وجود دارد. علاوه بر آن دستگاه‌های نظارتی و متولیان امر بر اساس وظایف ذاتی خود در این حوزه ورود پیدا می‌کنند و بازدید‌های مشترکی با آنها داریم که برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های خاص آن از قبل اعلام شده است. بازرسان افتخاری ما در ایام تعطیلات می‌توانند نظارت بهتری در این خصوص داشته باشند و کاملا آماده هستند تا وظیفه خود را انجام دهند.

آذرکیش گفت: ما کاملا آماده هستیم تا بتوانیم پاسخگوی شایسته‌ای برای مشتریان، زائران و مجاوران باشیم که از واحد‌های صنفی ما خدمات می‌گیرند. ثمره فعالیت بازرسان افتخاری که از اعضای رسمی اتحادیه ما هستند، آمار تصاعدی صدور پروانه صنفی در سال ۱۴۰۲ است.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه مشهد با اشاره به تشدید فرایند‌های نظارتی در ایام نوروز، افزود: سیاست‌های واحد‌های خُرد و کلان در این حوزه، ایجاد رضایتمندی عام است. 

وی با بیان اینکه میزان شکایت‌ها برای صنف آرایشگران نسبت به سال گذشته به شدت کاهشی بوده است، هم گفت: ما در محل اتحادیه به صورت روزانه شکایت‌ها را ثبت می‌کنیم در چند ماه اخیر این شکایت‌ها روند کاهشی داشته است. واحد‌های صنفی ما نرخنامه مصوب دارند. با توجه به اینکه آرایشگران ما گردش مالی بسیار بالایی ندارند و بیشتر در روزمرگی به سر می‌برند، هزینه‌کرد این واحد‌ها بسیار بالا است.

آذرکیش گفت: نرخنامه ها همیشه متناسب با هزینه‌ها پیش نرفته و این به واسطه مشکلاتی بوده که در تصویب نرخنامه‌ها به وجود آورده است.

او افزود:نرخنامه حال حاضر نیز مصوب سال ۱۴۰۱ است. در کمیته نرخ‌گذاری برای سال ۱۴۰۲ توافقاتی را انجام و نرخ مشخص شد اما به دلیل اینکه مصوبه کمیسیون نظارت ندارد و در روز‌های پایانی سال هستیم، در سال ۱۴۰۲ نمی‌توانیم نرخ توافق کمیته نرخ‌گذاری را در اختیار داشته باشیم و همچنان همکاران ما مجبور هستند با نرخ ۱۴۰۱ کار کنند که هیچ تناسبی با هزینه‌کرد آنها ندارد.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مطالبه نرخ مازادآرایشگاه‌های مردانه در ایام پایانی سال غیرقانونی است
  • استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس)
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • راز خوب ایستادن پیراهن مردانه در شلوار (فیلم)
  • آسمان امروز زنجان صاف و آفتابی است
  • افتخار آفرینی ورزشکاران کردستانی در مسابقات فیتنس کشور
  • تصاویر الناز شاکردوست که فالوئرهایش را 10 میلیونی کرد!
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)
  • استایل شیک سوپر استار زن سینمای ایران با کیف ۱۲۰ میلیونی! | تصویر