Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:37:14 GMT

اعلام خاموشی های اضطراری برق امروز

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۱۲۵۸

اعلام خاموشی های اضطراری برق امروز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  خاموشی های اضطراری برق، امروز به ترتیب بازه زمانی به شرح زیر است.


در بیرجند : پاسداران 7- خیابان تیر- میدان جانبازان- بلوار جماران ( حدفاصل دانش تا تقاطع پاسداران و انتهای معلم) اراضی موقوفه انتهای معلم ساعت 9:30 تا 11 

در طبس: روستاهای منطقه رضویه، چاه مسافر و دهستان یخ آب - روستاهای منطقه هودر، ده محمد، دهستان الوان، بلوار شکیبی- بلوار رجایی- قسمتی از منطقه پهن کوچه- بلوار عباس پور- روستاهای منطقه دشت غران و محمدآباد ساعت 9:30 تا 11:30،

در خوسف: شهر خوسف بلوار امام خمینی- خیابان شهید بهشتی- خیابان شهید مطهری ساعت 11:30 تا 13:30 ،

در زیرکوه: از شهر اسفدن به سمت سه راهی خواف ساعت 11:30 تا 13:30،

در قاین: روستاهای برکوک اوجان، شاخنات، میریک و اطراف - روستای تیغاب، شهرک هاشمیه، چاه های اطراف از ساعت 11:30 تا 13:30 ،

در بیرجند: خیابان شهید آهنی- خیابان ظفر- سردخانه بیرجند و روستاهای حاشیه جاده بیرجند زاهدان تا روستای بیجار از ساعت 13 تا 15،

در بیرجند : ابتدای غفاری تا تقاطع نیروگاه- خیابان قدس تا میدان قدس- بلوار پاسداران از میدان قدس تا خیابان ارتش- بلوار صیاد- خیابان 17 شهریور حد فاصل مسجد رضوی تا میدان امام، خیابان انقلاب تا تقاطع موسی ابن جعفر و جوادیه- مسکن مهر 50 هکتاری(بلوار مجدیه، الهیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) ساعت 14:30 تا 16 ،

در بیرجند: خیابان میرداماد- خیابان امیرکبیر- انتهای خیابان پونه- میدان اداره راه- دانشگاه بیرجند و پیام نور- خیابان ارتش حدفاصل تقاطع معلم و عدل- روستاهای اسفهرود و حومه ساعت 15:30 تا 17، در نهبندان: حیدر آباد- سیستان ساعت 15:30 تا 17:30،

در خوسف: اراضی تقاب معصوم آباد- مرکز تحقیقات کشاورزی- مهدیه- آرک بیناباد ساعت 17:30 تا 19:30، در بیرجند: حد فاصل بلوار شهدای عبادی- شرکت آب و فاضلاب شهری- حاشیه جنوب شهرک فتح( ابتدای خ جنت)- دانشگاه کشاورزی بیرجند- روستاهای حسین آباد و شمس آباد، روستاهای حاشیه جاده بیرجند به سمت سه قلعه تا نرسیده به شوشود ساعت 17:30 تا 19:30 .


اعمال مدیریت اضطراری بار ناشی از افزایش بار شبکه سراسری همه روزه از ساعت 9 تا 20 پیش بینی شده است، و اگر برق مناطق اعلام شده در خبر مربوط در بازه‌های زمانی تعریف شده قطع نشود نشان از مصرف بهینه هموطنان در آن زمان دارد.


در صورت جابجایی، اعمال مدیریت بار در خارج از زمان پیش بینی شده حدود 120 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : با تلاش اکیپ های نگهداری و تعمیرات شهرستان خوی در بخش های تابعه، اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال اصلی آب روستاهای عزت آباد، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد رفع و جریان آب مشترکین این روستاها برقرار شد .

تقی پاشایی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای عزت آباد ، زاویه شیخلر و زاویه سمکن آباد در 5 نقطه ، اکیپ های اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه ، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

پاشایی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه به اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.

  با رفع اتفاق های روستاهای مذکور بیش از 4 هزار نفر از آب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم