Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@10:47:10 GMT

ماشین بورینگ پالایشگاه نهم بهینه سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۱۵۱۸

ماشین بورینگ پالایشگاه نهم بهینه سازی شد

به همت متخصصان داخلی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، یک دستگاه ماشین بورینگ (Boring)در کارگاه مرکزی پالایشگاه ارتقا و بهینه سازی شد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدپیام سجادی رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این خبر گفت: کاربرد این دستگاه در صنعت تراشکاری و براده برداری است که در گذشته اجرای عملیات به صورت دستی امکان پذیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همت متخصصان داخلی کارگاه مرکزی، نقشه بهینه سازی و ارتقای ماشین بورینگ (Boring) طراحی و سپس به حالت اجرا درآمد که هم اکنون دستگاه از حالت دستی به دیجیتال و خودکار تبدیل شده است.

رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم افزایش کیفیت، سرعت و دقت در کار را از جمله مزیت های دیجیتالی شدن ماشین بورینگ نام برد و اظهار داشت: صرفه جویی ۸۰۰ میلیونی در هزینه های پالایشگاه از دیگر مزایای این طرح است.

سجادی خاطرنشان شد: این اقدام به مدت دو هفته و با هزینه ۱۰۰ میلیونی به سرانجام رسید که اگر به دنبال خرید نمونه مجهز اروپایی ماشین بورینگ(Boring) دیجیتال بودیم باید حداقل بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می کردیم.

وی گفت: قطعات زیادی در داخل کارگاه مرکزی بومی سازی شده که منجر به صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه ها شده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف مجیدیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آموزگاران در این کارگاه‌های آموزشی، روش‌های تدریس روخوانی و روان خوانی، و تدریس مبانی قرآن را فرا گرفتند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی، تقویت شایستگی‌های حرفه‌ای و اعتقادی آموزگاران مدارس ابتدایی شاهد در درس قرآن، است.

مجیدیان افزود: در این کارگاه‌ها معلمان باروش‌های نوین تدریس قرآن، در بخش‌های روان خوانی و روخوانی دو مدرس برجسته قرآنی آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی ۴۶ نفر از شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، ۳۹ نفر از شهر یاسوج و ۲۷ نفر نیز از شهرستان گچساران حضور داشتند.

مجیدیان با بیان اینکه فعالیت‌های تعلیم و تربیت باید به ایثارگری ختم شود، گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بررسی شیوه‌های نوین تدریس، چگونگی تکالیف مهارت محور و توانمندسازی آموزگاران دوره‌های ابتدایی برگزار شد و می‌تواند تأثیر به سزایی در روش تدریس آموزگاران و فرایند یاد دهی و یادگیری مطالب درسی دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: در فرایندهای آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان به این بخش باید توجه ویژه و وافر داشت.

کد خبر 6091095

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی