Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد جوان 26 سالی تبریزی غرق شده در جیغاتی(زرینه رود) پیدا شد.

ایران آنلاین /یادگار لندنیان در گفت و گو با خبرنگاران ا افزود:پس از گذشت هفتاد و دو ساعت از غرق شدن جوان تبریزی به نام سعید بدلی اهل تبریز و تلاشهای بی وقفه نیروهای امدادی از جمله نیروهای آتش نشانی میاندوآب، نیروهای هلال احمر میاندوآب و شاهیندژ و همچنین غواصان محلی از روستاهای آیدیشه و گوگ جلو، جسد جوان مذکور از آب بیرون کشیده شد و جهت سیر مراحل قانونی توسط آتش نشانی میاندوآب تحویل پزشکی قانونی شاهیندژ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این نهمین فرد غرق شده در جیغاتی(زرینه رود) با گذشت 20 روز از تابستان است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد

دیروز یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده‌اند. این حادثه مقابل یکی از بیمارستان‌های معروف تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند، اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

گرچه این سال‌ها همراه‌سرا‌های رایگان در نزدیکی بیمارستان‌ها احداث شده، اما ظرفیت پایین این مراکز، خانواده‌ها را به‌سمت چادرخوابی و خوابیدن درون خودرو سوق می‌دهد. کارشناسان معتقدند که با تداوم سفر‌های درمانی، تاسیس همراه‌سرا فقط یک مُسکِّن به حساب می‌آید.

چرا که کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و نبود دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی در شهرستان‌ها، روز به روز بر میزان سفر‌های درمانی خواهد افزود. بیگی نمایندۀ قزوین گفته اگر تعداد متخصص‌ها افزایش یابد همان خدمات درمانی به‌صورت ارزان تر، در دسترس‌تر و با عدالت بیشتری به مردم در کشور ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • مرد جوان در مشهد همسرش را به قتل رساند
  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • ببینید | لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • فیلم|اجاره بستر رودخانه قانونی است!
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • انفجار مهیب در شاهرود ۳ مصدوم برجای گذاشت‌