Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد: اگر اروپایی‌ها این اندازه ریاکار نبودند، روابطشان را با ایران قطع می‌کردند.«آویگدور لیبرمن» روز چهارشنبه کشورهای اروپایی را به ریاکاری متهم کرد.

بر اساس این گزارش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توییتر خود مدعی شد: کشورهای اروپایی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند که در امور داخلی اسرائیل از جمله حفاظت از مرزهایش دخالت کنند؛ اما هیچ مشکلی با پول دادن به ایرانی‌ها که یک دختر ۱۸ ساله را به خاطر رقص و برداشتن حجاب در زندان انداختند، ندارند!

او مدعی شده اگر آنها (اروپایی‌ها) کمی شرافتمندتر یا کمتر ریاکار بودند، همه روابطشان را با ایران تا زمانی که رفتارش تغییر نکرده، قطع می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آویگدور لیبرمن توییتر تایمز آو اسرائیل اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: کشورهای اروپایی صدور سلاح به اسرائیل را متوقف کنند

وزیر کابینه بلژیک اعلام کرد که کشورهای اروپایی صدور سلاح به اسرائیل را متوقف کرده و به غزه کمک بشردوستانه کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم از تارنمای میدل ایست مانیتور، «کارولین گنز» وزیر توسعه همکاری بلژیک امروز چهارشنبه از کشورهای اروپایی خواسته تا صدور سلاح به رژیم صهیونیستی را متوقف کنند. 

این مقام بلژیکی بر لزوم افزایش کمک بشردوستانه به غزه تاکید کرد و از کمیسیون اروپا خواست تا تعهدات و پرداختی‌های خود آنروا را از سر بگیرد.

وزیر بلژیکی ابراز عقیده کرد: من فکر می‌کنم زمان توقف صدور سلاح به خاورمیانه، اسرائیل و کشورهای درحال جنگ است. حمله زمینی توسط ارتش اسرائیل در رفح باید یک خط قرمز باشد.

گنز با ابراز نگرانی عمیق از وضعیت انسانی در غزه، گفت: نیاز به ارسال بدون مانع کمک‌های بشردوستانه به صورت دائمی وجود دارد، اما من امروز صبح خواندم که گذرگاه‌های مرزی رفح و کرم ابوسالم بسته است. فاجعه انسانی در حال افزایش است و میلیون‌ها نفر را با قحطی تهدید می‌کند.

بامداد سه شنبه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «کنترل عملیاتی» بر گذرگاه فلسطینی رفح که نوار غزه را به مصر متصل می‌کند، به دست گرفته است.

بلژیک خواستار اعمال تحریم‌ علیه رژیم صهیونیستی شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلژیک: کشورهای اروپایی صدور سلاح به اسرائیل را متوقف کنند
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل به رفح
  • روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود
  • نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد
  • تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح گسترش دامنه نسل‌کشی در غزه است
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه