Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آمارهای دولت ژاپن حاکی است 60 تن نیز همچنان مفقود هستند که احتمالا شمار زیادی از آنها کشته شده اند اما اجساد آنها هنوز پیدا نشده است.
تلویزیون ژاپن هم اعلام کرد همزمان با هفتمین روز بارش ها، 70 هزار امدادگر ژاپنی جستجوی خود را برای یافتن مفقودان گسترش داده اند اما سیل و رانش زمین سبب شده است که عملیات نجات با کندی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین از 30 هزار نفری که در پناهگاه ها زندگی می کردند حدود 6 هزار و 800 نفر باقی مانده اند و بقیه به منازل خود بازگشته اند.
سازمان هواشناسی ژاپن هم از مردم مناطقی که بارش باران در آن شدید است خواست به هشدارها و راهنمایی هایی که توسط مسئولان اعلام می شود، توجه کنند.
شرکت راه آهن ژاپن نیز اعلام کرد به دلیل شدت بارش و توفان، 27 قطار از ریل خارج شده و خطوط بیش از 100 مسیر هم آسیب دیده است که در حال ترمیم است.
مقامات ژاپنی اعلام کردند این بارش ها شدیدترین بارش ها از سال 1982 میلادی است که در جریان آن 299 تن در منطقه ناگاساکی جان باختند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان

وزارت انرژی و آب حکومت سرپرست افغانستان از بهره برداری یک پروژه عام‌المنفعه به هزینه بیش از یک میلیون دلار در ولسوالی بالاکوت ولایت ننگرهار از سوی ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت خبر داده است.

وزارت انرژی و آب با نشر خبرنامه ای گفت این پروژه شامل ساخت سربند، کانال و حوض ذخیره آب می‌باشد که با هزینه یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار توسط موسسه "پی‌ام‌اس" کشور ژاپن تطبیق شده است.

گفته شده با تطبیق این پروژه نزدیک به سه هزار جریب زمین زراعتی تحت آب‌یاری قرار خواهند گرفت.

پیش از این نیز سفیر ژاپن در کابل اعلام کرد که پروژه‌های ناتمام ناکامورا را در افغانستان تکمیل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید