Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،موسی دادی زاده معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:۴۳ برگزیده استانی چهارمین جشنواره جوان خوازمی در هرمزگان معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در مقطع متوسطه اول برگزار شد، گفت: این دانش آموزان در ۷ رشته پژوهش، کارآفرینی، دست سازه‌ها، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازی‌های ریاضی، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی نوزدهم و بیستم تیر با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان افزود: پیش از مرحله استانی، بیش از ۶۶ هزار دانش آموز در هرمزگان در مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای شرکت کرده بودند.
موسی دادی زاده گفت: این جشنواره مقدمه‌ای است برای جشنواره جوان خوارزمی که در پایان مرداد امسال در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: بر اساس تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چهار اصل پرورش تفکر، خلاقیت، کارآفرینی و ابتکار در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در این جشنواره ایده‌هایی که قابلیت ورود به به بازار داشته باشد پس از تصویب در پارک علم و فناوری استان، تجاری سازی می‌شوند.
انتهای پیام/ز


معرفی برگزیدگان استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد

هاشم ناظمی‌جلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور شناسایی و معرفی مطلوب الگوهای تعلیم و تربیت، فراخوان عمومی رویداد قهرمان مدرسه اعلام شد که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ثبت یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان یاد شده که به صورت مجازی است، افزود: بر اساس شاخص‌های قهرمان مدرسه و روش اجرای آن، این رویداد در سطح استان بی‌نظیر و در کشور مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به فرآیند اجرای این رویداد خاطر نشان کرد: در گام او فراخوان عمومی برای معرفی قهرمانان پیشنهادی از سوی عموم مردم و کارگروه‌ها، منتشر شده است و این فرآیند از طریق آدرس پرس‌لاین انجام می‌شود و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس https://survey.porsline.ir/s/SpNGfDQ نسبت به معرفی الگویی که می‌شناسند، اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اذعان کرد: قهرمان مدرسه به معرفی الگوهای موفق از میان فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا آنان می‌پردازد که براساس شاخص‌های تحول‌خواهی، مردمی‌بودن، کار ابتکاری، تحول آفرینی، عدم محدودیت در ساختار، کمک به جریان تعلیم و تربیت، فعالیت جریان‌ساز و دغدغه‌مندی، انتخاب قهرمانان مدرسه شکل می‌گیرد.

ناظمی جلال تصریح کرد: بررسی و ارزیابی قهرمانان پیشنهادی توسط کارگروه‌های شهرستان‌ها و مناطق نیز در ادامه فرآیند انتخاب قهرمان مدرسه انجام و موارد انتخاب شده از سوی کارگروه‌ها به ستاد استان ارسال می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در گام پایانی رویداد، قهرمانان نهایی در ستاد استان انتخاب خواهند شد و با هماهنگی‌های به عمل آمده و با توجه به شرایط الگوهای برتر، برنامه‌های الگوها در قالب‌های متنوع گزارش، مستند، کلیپ و غیره در استودیو اختصاصی آموزش و پرورش، پلاتو هنرستان هنرهای زیبا و همچنین در اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان‌ها و مناطق ضبط خواهد شد.

ناظمی جلال بستر انتشار برنامه‌های قهرمان مدرسه را شبکه شاد و شبکه اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، و در صورت امکان استفاده از ظرفیت صداوسیما برشمرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدام، زمینه اعتلای آموزش و پرورش و معرفی مطلوب فرهیختگان و الگوهای موفق بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 6077111

دیگر خبرها

  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • کاهش ۰.۴۱ درصدی نرخ بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد