Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:24:01 GMT

حمله هوايي ارتش صهيونيستي به قنيطره

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۱۹۲۶

حمله هوايي ارتش صهيونيستي به قنيطره

خبرگزاري آريا - رژيم صهيونيستي اعلام کرد در پاسخ به نفوذ يک پهپاد سوري به حريم هوايي چولان اشغالي پايگاه‌هاي ارتش سوريه در قنيطره را هدف قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، منابع نظامي سوريه گزارش دادند، نيروي هوايي اين کشور حمله موشکي اسرائيل به پايگاه‌هاي ارتش در قنيطره در جنوب سوريه را رهگيري کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين منابع نظامي تاکيد کردند، جنگنده‌هاي اسرائيل تعدادي موشک به سمت برخي مواضع ارتش در قنيطره شليک کردند و اين حملات تنها خسارت‌هاي مادي برجاي گذاشت.
در اين راستا، ديده‌بان حقوق بشر سوريه اعلام کرد، انفجارهايي مناطقي در حومه شمال قنيطره و ديگر مناطق نزديک به مرزهاي جولان اشغالي را لرزاند که احتمال مي‌رود اين انفجارها ناشي از حملات هوايي اسرائيل به پايگاه‌هاي دولت سوريه در حومه قنيطره باشد.
همچنين خبرگزاري فرانسه به نقل از ديده‌بان حقوق بشر سوريه اعلام کرد، حملات موشکي منطقه‌اي در حومه قنيطره و پايگاه‌هاي دولت سوريه و همپيمانان آن را در اطراف اين منطقه مورد هدف قرار داد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل