Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: ۱۷ واحد صنعتی به دلیل آلایندگی و عدم رعایت ضوابط زیست محیطی اخطار رفع آلایندگی دریافت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش غیاثوند در گفت‌وگو با  صبح قزوین با بیان اینکه اهمیت و توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: به‌منظور کاهش آلودگی‌های واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰۲ بار پایش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی بیان کرد:. با توجه به عدم رعایت ضوابط و استانداردهای محیط زیستی برای ۱۷ واحد اخطار رفع آلایندگی صادر شد که این اخطارها در راستای پایش‌های مستمر و شبانه روزی صنایع مستقر در این شهرستان صادر شده است. 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اذعان کرد: کارشناسان محیط زیست شهرستان تاکستان به طور مستمر از این واحدها بازدید می‌کنند و در صورت مشاهده آلودگی این صنایع، موظف به استانداردسازی و دفع خطر مربوطه می‌شوند. 

غیاثوند اضافه کرد: در راستای نظارت بر فعالیت معادن نیز از ۲۱ معدن بازدید شد و برای یک معدن نیز، اخطار رفع آلایندگی صادر شده است. 

این مسئول عنوان کرد: رعایت اصول زیست محیطی در تولید یکی از مهم‌ترین عامل در جلوگیری از تخریب منابع ملی و محیط زیست بوده و با فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط زیست گامی موثر در این زمینه برداشته می‌شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟