Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:50:03 GMT

مدل حلقه های نامزدی که هیچ وقت قدیمی نمی شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۳۲۰۳۱

مدل حلقه های نامزدی که هیچ وقت قدیمی نمی شوند

خرید و انتخاب حلقه نامزدی یکی از مهم‌ترین موارد در مراسم نامزدی هر دختر و پسری است. اگر می‌خواهید حلقه نامزدی که خریداری می‌کنید همیشه زیبا و ماندگار باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از ۶ مدل زیر انتخاب کنید.             منبع: سیمرغ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه طلا و جواهرات حلقه ازدواج حلقه نامزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد

یونس نهنگی گفت: بیش از ۱۲۰ کیلومتر جاده بین مزارع کشاورزی تخریب و امکان تردد نیست، نیاز شدید ماشین آلات سنگین محسوس است تا مسیر‌ها بازگشایی شود و کشاورزان موتورپمپ‌های خود را درست کرده و وارد مدار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان زرآباد گفت: این مورد مرمت جاده دسترسی به اراضی کشاورزی خیلی ضروریست، چون اگر آب به محصول نرسد و رسوب برداشته نشود کشاورزی اندک بجا مانده نیز از بین می‌رود.

وی بیان کرد: همچنین بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی و موتور پمپ از بین رفته و خسارت جدی وارد شده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان زرآباد تصریح کرد: زیرساخت آب و برق و راه و تلفن خساراتش سنگین هست و اینکه متاسفانه در محل شهرستان ادارات راهداری و ستاد بحران یکدستگاه سنگین لودر و بلدوزر ندارد و زرآباد در جزیره و محاصره‌ی آب قرار می‌گیرد و به هیچ کجا راهی جهت انتقال دستگاه نیست.

وی گفت: درخواست ماشین آلات راهسازی و تانکر آبرسانی داریم که در شهرستان مستقر شوند تا در مواقع بحران و غیربحران به مردم خدمات داده شود.

نهنگی ادامه داد: واقعا گناه این مردم در این شهرستان دور افتاده چیست که ماشین آلات برای خدمت رسانی وجود ندارد و از طرفی انتظار می‌رود در بارندگی ۴۰۹ میلیمتری زرآباد که در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و با توجه به خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های معابر شهری و عمرانی و کشاورزی سطح شهرستان و همچنین سفر وزیر کشور اعتبارات ویژه‌ای برای برون رفت از مشکلات پیش اومده بیش از پیش نیاز هست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • ۲۰ هزار حلقه چاه آب در مازندران غیرمجاز است
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • تجهیز ۲۴۰۰ حلقه چاه به کنتور هوشمند آب و برق در استان یزد
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود