Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردم عراق که سالها در سایه ظلم و ستم تروریست های گروه داعش زندگی می کردند اکنون بوی خوش آزادی در کوچه و خیابان های کشورشان به مشام می رسد که البته حمایت های رزمندگان ایرانی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی در پاکسازی خاک شان از وجود تروریست ها را بسیار موثر می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه حشد الشعبی یا همان بسیج مردمی عراق در این راستا به عنوان تشکر از حامیان خود در ایران،کلیپ بسیار زیبایی ساخته اند که در ادامه مشاهده خواهید کرد.گفتی است در شبکه های اجتماعی اشاره ای به تاریخ انتشار این نماهنگ نشده است و احتمال می رود مربوط به زمان آزادی عراق از دست داعش بوده اما مجددا در فضای مجازی بازنشر شده است.

مضامین اشعاری که در این ویدئو آمده به شرح زیر است:

 از یاوران آیت الله خامنه ای ،مردان امام خمینی(ره)،رزمندگان حسینی،کسانی که ما را در قطع کردن سر افعی یاری رسانده اند قدردانی می کنیم و تلاششان پر برکت باد،عرب و عجم در تقوای پروردگار برابر هستیم و رفتار کریمانه موجب تبادل خوبی هاست،حمایت های شما از ما در برابر دشمنان وحشی همانند موشک سجیل به سمت آنها بود.روایتی که نسل به نسل خواهد چرخید و خوبی های شما  که هیچگاه فراموش نخواهد شد.مردان خدا از شما متشکریم.سردار سلیمانی از نسل سلمان فارسی،یاور قرآن و وفادار به افرادی است که سوره انسان درباره شان نازل شده،او همچنین سوره عصر را برای مردم ما با صبر قرائت کرد و کتاب قهرمانان را با حروف سوره نصر برایمان خواند،وی ضمن پشتیبانی از جبهه شریفان با سلاحش دشمنان را به وحشت می اندازد،هرکس چیزی پشت سرتان گفت نتوانست گزندی به شما وارد کند،زیرا پرودگار پشتیبان مردان بزرگ و با اراده بوده و هست،با اندیشه حسینی ،عزم آیت الله خامنه ای و پیروی از رهنمودهای امام خمینی(ره) به یاری خدا می شتابید ،بنابراین ما نیز برای تلاشهایتان ارزش فراوان قائل هستیم و برای شما آرزوی پیروزی داریم،حشد العبی از شما خرسند بوده و یک بار دیگر از تلاش هایتان تشکر می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:توصیه‌های رهبر انقلاب به سرلشکر سلیمانی درباره‌ی وحدت +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم عراق داعش تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم فوتبال مردان بایرن مونیخ باید پس از یازده قهرمانی متوالی، در این فصل قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرد، قهرمانی زنان بایرن امروز قطعی شد.

آنها مقابل چشم رئیس باشگاه، هربرت هاینر، در لورکوزن قهرمان شدند. دو ستاره بایر لورکوزن یعنی جاناتان تاه و یوناس هافمن نیز با هیجان بازی را تماشا می کردند. زنان بایرن با قدرت 2-1 در زمین بایر پیروز شدند و به این ترتیب رقیب مستقیمشان ولفسبورگ دیگر تحت هیچ شرایطی نمی تواند در دو هفته پیش رو قهرمانی را از بایرن بگیرد.

جورجیا استنوی، هافبک بایرن، در مورد دفاع از عنوان قهرمانی پس از قهرمانی در سال 2023 گفت: «دو سال متوالی! یک بار قهرمانی هم دشوار است، دو بار بسیار دشوارتر.»

الکساندر استراوس،سرمربی زنان بایرن مونیخ، هم گفت: «خیلی خوشحالم. ما برای آن جنگیدیم و تلاش کردیم. برای من این یک لحظه بسیار غرور آفرین است. این چهارمین عنوان متوالی من است. ما توانستیم دومین قهرمانی متوالی خود را با بایرن کسب کنیم.»

دیگر خبرها

  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن