Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان، با اشاره به تخطی برخی ادارات از قانون های حوزه اشتغال، گفت: باید ضابطه ای برای جذب نیروهای شرکتی اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز(21 تیر) در جلسه شورای اداری استان، گفت: برخی از ادارات و نهادها در استخدام نیروی بخشی از قوانین را رعایت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بکار گیری نیروهای شرکتی خارج از آزمون یکی از این موارد است که با توجه به ماندگاری این نیروها، موجب می شود برخی به ادارات و نهادها بدون آزمون وارد شوند.

 

خادمی، افزود: عدم توجه ادارت و نهادها در بکار گیری  ایثارگران از مواردی است که برخی ادارات و نهادها این قانون را رعایت نمی کنند.

 

استاندار لرستان، افزود: برای رفع این مشکلات اتخاذ ضابطه ای برای ادارت و نهادها بویژه در حوزه جذب نیروهای شرکتی ضروری است.

 

وی همچنین در ادامه به رویکرد دولت در افزایش سهم استخدامی بانوان خبرداد و افزود: همچنین تلاش شده است در سمت مدیرکل های استان، معاونت فرماندری ها و بخشداری ها از توان بانوان بهره گرفته شود.

 

خادمی، در ادامه به وضعیت پرداخت حقوق کارکنان در استان اشاره کرد و افزود: بی عدالتی در پرداخت حقوق بین دستگاه ها وجود دارد که باید اصلاح شود.

 

استاندار لرستان، با اشاره به اینکه در برخی استان های مشابه استان لرستان کارکنان مبلغی به عنوان بدی آب و هوا می گیرند، افزود: این مهم در استان به رفم دارا بودن این ویژگی رعایت نمی شود که باید رفع شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت شیراز اسحاق جهانگیری امام صادق ع برجام فوتبال جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران جامعه روحانیت شیراز ضابطه ماندگاری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۳۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان در حرکتی نمادین و به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور در معدن سنگ «دربچاه گوهره » از کارگران این معدن با اهدای گل و هدیه تقدیر کرد.

کد خبر 6093196

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند